کنگره شهدا سنگری در برابر تهاجم دشمنان است

به گزارش گروه استانی پایگاه خبری شهدای ایران؛ سردار علی استادحسینی اظهار داشت؛ در زیر سایه حکومت اسلامی زندگی میکنیم که این نعمت به تنهایی برای شکرگزاری کافی است چراکه اگر ولایت فقیه نباشد حکومت طاغوت است و اعمال ما هم در حکومت طاغوت غیرشرعی است.
وی ادامه داد: از برکات انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی این است که رفتار و اعمال آحاد جامعه شکل دینی به خود میگیرد و صبغه الهی مییابد.
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: برخی حکومت اسلامی و ولایتفقیه را برای خود میخواهند و اگر حکم ولی فقیه مطابق امیال آنها نباشد، سعی میکنند نظر خود را بر نظر ولایت فقیه تحمیل کنند و یا به گونهای آن نظر را تفسیر کنند که نهایتاً آن را اجرا نکنند. نظیر این افراد در زمان امام (ره) هم بودند که در بسیاری از مواقع نظر خود را تحمیل میکردند که نمونه آن را در قضیه عزل قائم مقام رهبری در زمان امام شاهد بودیم. در آن مقطع، برخی مانع قرائت نامه امام شدند و تبعات تحمیل این تصمیم بعدها موجب پشیمانی همان افراد شد.
وی در ادامه اظهار کرد: کنگره شهدا محصول نهایی برگزاری یادوارههای شهدا است و یادواره شهدا در حقیقت از معجزات الهی است و برکات برگزاری آن در جامعه مشهود است.
سردار استاد حسینی یادآور شد: باید توجه داشت که کنگره شهدا به معنی پایان کار برای شهدا نیست، بلکه در کنگره شهدا به دنبال انجام کارهایی هستیم که تأثیرگذاری دائمی شهدا برای جامعه را به ظهور برساند.
وی با بیان اینکه کنگره شهدای استان سمنان در نیمه دوم سال 92 برگزار میشود، افزود: سپاه با تمام توان و با همکاری تمامی سازمانها و ادارت استان تلاش میکند تا کار ارزشمندی را در این کنگره انجام دهد.
منبع : ایسنا