کد خبر: ۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
امروز روی داد؛

شهادت یک زن توسط رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

یک مقام صهیونیستی از کشته‌شدن یک زن فلسطینی توسط سربازان اسرائیلی در کرانه باختری خبر داد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری شهدای ایران؛ به نقل از پایگاه صهیونیستی دبکا، یک سخنگوی ارتش رژیم‌صهیوینستی اعلام کرد که سربازان اسرائیلی امروز به سوی 2 فلسطینی در الخلیل در کرانه باختری تیراندازی کردند.

بر اثر این تیراندازی، یک زن فلسطینی کشته و یک مرد نیز مجروح شد.

 این سخنگوی نظامی مدعی شد، که این 2 نفر در ابتدا به سمت آنها در ابتدا بمب‌های دست‌ساز پرتاب کرده‌اند.

این در حالی است که سربازان اسرائیلی با گشت‌زنی در مناطق فلسطینی‌نشین گاها به ساکنان این منطقه تیراندازی کرده و آنها را به شهادت می‌رسانند. 

منبع:فارس

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار