کد خبر: ۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

برگزاری یادواره شهید محلاتی و شهید شاهرخی

یادواره شهید محلاتی،اول اسفندماه سال جاری در شهرستان «محلات» برگزار می‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ سردار داود غیاثی‌راد معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس که در گردهمایی فصلی مجمع «محبان‌العسگری» (مجمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع‌مقدس استان مرکزی) سخن می‌گفت، با اعلام این خبر افزود: در این یادواره همچنین نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهید «جواد آصفری» رونمایی خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری یادواره شهید مسلم شاهرخی از فرماندهان استان مرکزی در دفاع مقدس، بر توجه بیشتر به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و

یادآور شد: برگزاری یادواره‌های دفاع مقدس به این دلیل و معنی است که ما همچنان به تاریخ پرافتخار دوران دفاع مقدس افتخار می‌کنیم و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفته و نخواهیم گرفت و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را تا سرمنزل مقصود هدایت خواهیم کرد.

 

در این گردهمایی که برخی از نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور داشتند، حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تحلیلی را از اوضاع منطقه به ویژه سوریه،‌عراق و لبنان ارائه کرد.

 

سیدمهدی معنوی رزمنده پیشکسوت استان مرکزی در دفاع مقدس نیز خلاصه‌ای از نقش این استان را در دفاع مقدس تشریح کرد و فداکاری رزمندگان آن را در «عملیات‌های کربلای 5 و والفجر8» ستود.

 

هر یک از رزمندگان حاضر در این گردهمایی نیز نظرات خود را بیان کردند.

منبع : ایسنا 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار