کد خبر: ۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
با حضور رئیس جمهور

اهدای نشان ایثار به ۵۷ جانباز قطع نخاع !

به گزارش شهدای ایران سردار سرتیپ دوم پاسدار ‘ ابوالقاسم شریفی’ صبح امروز (یکشنبه ) در نشستی خبری که در ساختمان شهید ‘عباس کشوری’ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: اولین همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاع کشور در روزهای پنجم، ششم و هفتم مهرماه در
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

وی با بیان اینکه ۲۵۰۰ جانباز قطع نخاع از ناحیه کمر در کشور داریم، تصریح کرد: در کشور همچنین ۲۲۰ جانباز قطع نخاع گردنی داریم و برای تجلیل از این عزیزان در مرحله اول رییس جمهوری اسلامی ایران به ۵۷ تن از آنها که بیش از ۳۰ سال است بر روی تخت خوابیده اند، نشان ملی ایثار اهدا خواهد کرد.
رییس اداره ایثارگران سپاه با بیان اینکه در دولت های نهم و دهم و با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون احمدی نژاد از ۷۰۰ خانواده شهید با اهدای نشان ملی ایثار تجلیل کرده است، گفت: تجلیل از جانبازان کار سخت تری نسبت به تجلیل از خانواده های شهداست و ما نیز برای آغاز این کار از جانبازان قطع نخاع گردنی آغاز کرده ایم.
سردار شریفی ابراز امیدواری کرد که برگزاری اولین همایش تجلیل از جانبازان قطع نخاعی کشور پایه گذار کنگره دائمی تجلیل از جانبازان و ایثارگران کشور شود.
وی خاطرنشان کرد : اهدای نشان ملی ایثار به عزیزان قطع نخاعی کشور در هفته دفاع مقدس، در هیات دولت تصویب شده است.
ادامه دارد…

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار