التماس دعای جانبازی که منتظر معجره است
این جانباز شیمایی مدتها در بیمارستان به سر برد و بعد از اینکه پزشکان از وی قطع امید کرده اند در زیر زمینی که منزل استیجاره ای می باشد در کنار خانواده منتظر معجزه می باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ غلامعلی مشهدی علیپور جانباز شیمایی 30 درصد است که به دلیل سرطان مغز و استخوان در بستر بیماری به سر می برد.
این جانباز شیمایی مدتها در بیمارستان بستری بوده و بعد از اینکه پزشکان از وی قطع امید کرده اند در زیر زمینی که منزل استیجاره ای وی می باشد در کنار خانواده منتظر معجزه می باشد.
نکته قابل ذکر اینکه علی رغم اینکه این جانباز پرسنل رسمی نیروی انتظامی بوده و بیمه نیروهای مسلح را نیز دارد چندین میلیون به جهت مصرف آمپولهایش بدهکار می باشد.

ایشان در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۱ به رحمت الهی پیوستند، روحش شاد. 
