کد خبر: ۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

التماس دعای جانبازی که منتظر معجره است

این جانباز شیمایی مدتها در بیمارستان به سر برد و بعد از اینکه پزشکان از وی قطع امید کرده اند در زیر زمینی که منزل استیجاره ای می باشد در کنار خانواده منتظر معجزه می باشد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ غلامعلی مشهدی علیپور جانباز شیمایی 30 درصد است که به دلیل سرطان مغز و استخوان در بستر بیماری به سر می برد.

این جانباز شیمایی مدتها در بیمارستان بستری بوده و بعد از اینکه پزشکان از وی قطع امید کرده اند در زیر زمینی که منزل استیجاره ای  وی می باشد در کنار خانواده منتظر معجزه می باشد.

 نکته قابل ذکر اینکه علی رغم اینکه این جانباز پرسنل رسمی نیروی انتظامی بوده و بیمه نیروهای مسلح را نیز دارد چندین میلیون به جهت مصرف آمپولهایش بدهکار می باشد.

پایگاه خبری شهدای ایران ضمن آرزوی سلامتی برای این جانباز والامقام از مخاطبان گرامی خواهشمند است برای این جانباز شفای عاجل از خداوند منان مسئلت نمایند.

انتشار یافته: ۴
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
0
1
ایشان در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۱ به رحمت الهی پیوستند، روحش شاد.
ابراهیم مشهدی علیپور
|
-
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
0
1
ابنجانب برادر جانباز هستم آیا بهتر نبود بجای اینکه این مطالب ذکر گردد از خصوصیات اخلاقی و سر گذشت ایشان و مدت زمانی که در جبهه مشغول جنگ بودند اشاره میشد
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
0
1
من هم با نظر برادر مرحوم غلامعلی مشهدی علیپور موافقم.!!¡!!!!! غلامعلی شفا گرفت و این یک معجزه الهی بود کسی که با سخنانش آرامش بخش دلها بود و چه حیف که ازدست دادیمش. روحش شاد یادش گرامی
محمد حسین مشهدی علی پور
|
Dominican Republic
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
من برادر زاده ی این جانبم یعنی این جانب عموی من است روحش شاد و یادش گرامی
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار