واپسگرایی کاندیدای احتمالی اصلاح طلب با مدل تبلیغاتی 88
به گزارش شهدای ایران به نقل از رویداد: یکی از کاندیداهای احتمالی جریان اصلاحات در خلال گفتگو هایی که در خصوص حضورش در انتخابات با رسانه ها صورت داد ،مدلی را برای حضور خود تعریف کرد که علاوه بر اینکه نوعی واپس گرایی به جریان سال 88 است بلکه ما را به یاد برخی مقدمه چینان فتنه 88 می اندازد.
محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت خاتمی اذعان کرد:اگر وارد عرصه انتخابات شوم قطعا در عمل موج سوم سیاسی کشور را ایجاد خواهم کرد.وی با اشتباه دانستن مانیفست اصولگرایی و اصلاح طلبی تعریف شده در فضای سیاسی، جریان فکری خود را آغازگر موج سومدانست.
صرف نظر ازینکه خود این رویکرد نمایانگر پایان پذیرفتن توانایی های بالفعل و بالقوه اصلاح طلبان در کشور و گریزی از مبدا گفتمانی این جریان به شمار می آید ،گفتنی است در سال 88 جریانی تحت همین نام (موج سوم)خود نمایی کرد که در پازل جنگ نرم در فتنه 88 نام خود را بهموج سبز تغییر داد.

عناصر این جریان بودند که به اغتشاش های سال 88 نام رنگین سبز را برچسب و با هزینه کلان به این امر دامن زدند.

این افراد ابتدا در قالب کمپین دعوت از خاتمی وارد عرصه شدند و پس از آن نام هایی چون کمپین حمایت از موسوی و خاتمی،موج سوم و موج سبز را برگزیدند.

حال چه شده است که یکی از کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان جریان فکری خود را آغازگر موج سومی می داند که در سال 88 مردم ایران با دستان خود آنها را به خاک سپردند.