همایش ۴ روزه مسئولین بنیاد شهید تهران در مشهد؟؟؟

که در آن از مسئولین محترم مناطق مختلف بنیاد تهران به همراه خانواده هایشان دعوت شده بود ضمن حضور در این سفربرنامه های آینده بنیاد را تدوین نمایند . بنا بر این گزارش لازم به ذکر است که مدعوین محترم به جز روز اول و چهارم سفر که مشغول اِسکان و تفریح بودند ، احتمالاً ۲ روز دیگر را در کنار پذیرایی و زیارت به امور خانواده شهدا پرداخته اند .
نکته قابل ذکر این است که شاید آقایان یادشان رفته برای حل مشکلات مردم باید در درون مردم بود و فهمید . اگر کلام امام راحل را آویزه ی گوشمان قرار دهیم که هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است ، بهتر است برای حل مشکلات جانبازان و خانواده های شهدا به جای سفر تفریحی مشهد و خرج بودجه بیت المال ، جلسهای در حمام متروکه ای جانباز ظفر علی و یا اتومبیل جانباز ویلچری تشکیل میشد تا مشکلات جامعه ایثارگری حل شود. و یا اگر قرار بود مشکلات خانوادههای شهدا را حل کنید بهتر بود سری به اتوبان کرمانشاه می زدید و با خانواده شهیدی که حتی سرپناه ندارد و در گوشه خیابان زندگی میکند جلسه تشکیل میدادید .
تصویری از سند :