جانباز ظفر علی /
من را به حمام متروکه بازگردانید!!!
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران یکی از همراهان و همسنگران جانباز ظفرعلی حانباز نابینای افغانی گفت: در دیداری که با ظفرعلی در آسایشگاه کهریزک داشتم گفت: من را به همان حمام متروکه برگردانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران یکی از همراهان و همسنگران جانباز ظفرعلی حانباز نابینای افغانی گفت: در دیداری که با ظفرعلی در آسایشگاه کهریزک داشتم گفت: من را به همان حمام متروکه برگردانید.
این جانباز از نحوه برخورد کارکنان آسایشگاه کهریزک با وی ناراضی بود و می گفت: آنها به من می گویند افغانی کثیف برگرد به کشورت.
سید هادی کسایی زاده