کد خبر: ۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
جانباز ظفر علی /

من را به حمام متروکه بازگردانید!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران یکی از همراهان و همسنگران جانباز ظفرعلی حانباز نابینای افغانی گفت: در دیداری که با ظفرعلی در آسایشگاه کهریزک داشتم گفت: من را به همان حمام متروکه برگردانید.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران یکی از همراهان و همسنگران جانباز ظفرعلی حانباز نابینای افغانی گفت: در دیداری که با ظفرعلی در آسایشگاه کهریزک داشتم گفت: من را به همان حمام متروکه برگردانید.

این جانباز از نحوه برخورد کارکنان آسایشگاه کهریزک با وی ناراضی بود و می گفت: آنها به من می گویند افغانی کثیف برگرد به کشورت.

سید هادی کسایی زاده

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار