کد خبر: ۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

پایان بازدید دانش‌آموزان دختر استان کرمان از مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:13 هزار و 838 دانش‌آموز دختر این استان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

ابراهیم شیخ‌بهائی که در جلسه ستاد راهیان نور کرمان سخن می‌گفت، توضیح داد: به این ترتیب و بازدید دانش‌آموزان دختر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس پایان یافت.

 

وی اظهار کرد: کار اعزام دانش‌آموزان دختر از روز 26 مهرماه گذشته تا روز 17 آذرماه جاری به طول انجامید.

 

شیخ ‌بهایی، بازدید از مناطق عملیاتی هویزه،یادمان شهدای هویزه، منطقه عملیاتی شلمچه، اروندکنار، طلائیه و دهلاویه را از اهم برنامه‌های دانش‌آموزان اعزامی برشمرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اعزام دانش‌آموزان پسر استان کرمان از دوم بهمن تا 20 اسفند سال جاری انجام می‌شود

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار