کد خبر: ۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

شمقدری و سازندگان «من مادر هستم» به دادسرا احضار شدند

در پی شکایت انصار حزب الله از سازندگان فیلم سینمایی «من مادر هستم» و رئیس سازمان سینمایی به دادسرا احضار شدند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش پایگاه خبری شهدای ایران پیرو شکایت انصار حزب‌الله از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی و غلامرضا موسوی (تهیه کننده) و فریدون جیرانی (کارگردان) برای ساخت فیلم سینمایی «من مادر هستم» به دادسرای احضار شدند.

بنابراین گزارش، شکایت در دادسرای رسانه از سوی انصار حزب‌الله مطرح شده است و سازندگان اثر به همراه رئیس سازمان سینمایی از سوی شعبه 9 بازپرسی به دادسرا احضار شدند.

واکنش‌های اعتراض آمیز در پی نمایش فیلم سینمایی «من مادرهستم» در سینماهای تهران و شهرستان از هفته گذشته آغاز شده است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار