نمایشگاه "شهدای ترور و نفاق " برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران ، همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، نمایشگاه “شهدای ترور و نفاق ” با حضور شهروندان و نمایندگان رسانههای گروهی در محل خانه فرهنگ اروگوئه برگزار شد.
پرده برداری از چهره ریاکارانه منافقین، مستندسازی ارتباط آنها با اسرائیل و آمریکا، به تصویر و به چالش کشیدن استانداردهای دوگانه در مبارزه با تروریسم توسط برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا، تأکید بر مظلومیت ملت ایران به عنوان یکی از قربانیان اصلی تروریسم از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه بود.
در این نمایشگاه همچنین اطلاعات و آمار راجع به شهدای ترور و نفاق به همراه عکس، در قالب فایلهای اطلاعاتی تهیه شده و ترجمه شده به زبان اسپانیایی به مخاطبین ارائه شد.
از حواشی این نمایشگاه میتوان به واکنش مردم اروگوئه که دارای فرهنگ و روحیه صلحطلب هستند اشاره کرد. مشاهده عکس کودکان خردسال به شهادت رسیده توسط گروه نفاق برای بسیاری جای تعجب و سوال داشت که چگونه یک گروه تروریستی میتواند اینگونه وحشیانه اقدام به قتلعام افراد بیگناه و معصوم کند.
در حاشیه این نمایشگاه همچنین کنفرانس “راست و دروغ در خصوص مبارزه با تروریسم ” نیز برگزار شد.
در این کنفرانس “ادواردو روبیو ” روزنامهنگار و رئیس مجلس موسسان اروگوئه، “حجتالله سلطانی ” سفیر جمهوری اسلامی ایران در اروگوئه و “محمد کرمیراد ” نماینده مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.