کد خبر: ۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
رییس سازمان انرژی اتمی:

تجلیل از شهدای علمی و هسته ای كشور ضروری است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آنچه ایران امروز را به عنوان كشوری مقتدر در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای در جهان معرفی می كند، حاصل مجاهدت شهدای جهاد علمی است.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهدای ایران به نقل از کنگره  شهدای جهاد علمی فریدون عباسی با اشاره به حفظ دستاوردهای شهدای جهاد علمی كشور اظهار داشت: اقتدار امروز ایران در عرصه های علمی و فن آوری های نوین هسته ای در جهان، مرهون تلاش ها و جانبازی شهدای علمی كشور است.

رئیس سازمان انرژی اتمی كشور تصریح كرد: ایران در راستای تثبیت فعالیت های صلح آمیز هسته ای، دانشمندان شهیدی  چون علیمحمدی، شهریاری، احمدی روشن و  رضایی نژاد را تقدیم درخت تناور انقلاب اسلامی كرده و هرگز از ادامه این راه عقب نشینی نمی كند.

وی افزود: شهدای جهاد علمی مایه مباهات و بالندگی ملت ایران هستند و تجلیل از آنها یك ضرورت  انكار ناپذیر است و ما خوشحالیم از اینکه  کنگره  ای با نام این شهدا و در سطح بین الملی دارد برگزار می شود. 

عباسی گفت: ایثارگران دوران تثبیت علمی و فنی هم مانند ایثارگران دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی هایی داشته اند و بسیارند کسانی که در پای سانتریفیوژها سجاده پهن می کنند و دست به راز و نیاز می زنند تا از خدای متعال جواب بگیرند.

رئیس سازمان انرژی اتمی كشور خاطرنشان كرد: فعالیت های صلح آمیز ایران همچنان ادامه دارد و همه دوستان شهدای علمی در این مسیر پر خطر راه آنها را ادامه می دهند و تا پای جان ایستاده اند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار