آزادگان دفاعمقدس استقامت مسلمان ایرانی را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهدای ایران منطقه خلیج فارس،محمد مشتاقزاده، فرماندار شهرستان «بستک» که در نشست با آزادگان و جانبازان این شهرستان به مناسبت «روز تجلیل از اسرا و مفقودان» سخن میگفت،با اشاره به مطلب فوق افزود: ایران اسلامی به لطف ایثارگریها و جانفشانیهای جوانان برومند این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس، آزادی، استقلال و تمامیت ارضی خود را حفظ کرد و در حال حاضر همین ایثارگران هستند که به عنوان بازوان نظام و دفاع از آرمانهای انقلاب محسوب میشوند.
وی ادامه داد: ایثارگران با رشادتها و سلحشوریهای خود، از آرمانهای بلند امام راحل(ره) و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و با آزادگی در چنگال اسارت، تا ابد درس انسانیت و دفاع از حریم دین را به بشریت دادند.
وی در پایان سخنانش گفت: تمام اقدامات انجام شده و در حال اجرا برای افزایش رفاه آزادگان و خانوادههایشان نخواهد توانست گوشهای از خدمات آنان را جبران کند.
منبع: ابسنا