رؤسای جوان ادارات از دفاع مقدس درس بگیرند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهدای ایران - منطقه خراسان- مهدی فروزان که امروز (هفتم آذرماه) در دیدار با مسئولان و جمعی از فرماندهان سپاه کاشمر سخن میگفت، با بیان اینکه مسئولان باید قدر میزی که به برکت خون شهدا به آن تکیه زدهاند را بدانند، افزود: اگر مسئولی بسیجی واقعی باشد، میداند که این میز حاصل خون شهداست که برای مدتی در دست او امانت است و در این مدت به خوبی از آن در جهت خدمت به مردم مراقبت و پاسداری کند.
وی با اعلام این که اگر مسئولی بسیجی نباشد باید در اخلاص و حکم مدیریتی خود شک کند، اظهار کرد: بعضی از رؤسای ادارت که جزو نسل جوان هستند دوران دفاع مقدس را درک نکردهاند. آنها باید بدانند در کشور چه گذشته است که امروز از چنین آرامش و ثباتی برخوردار هستیم و چه افراد با ارزشی را برای حفظ نظام و انقلاب از دست دادهایم تا دیگر به جای ساعت هفت صبح،با نیم ساعت تاخیر در محل کار خود حضور نیابند.
فروزان با بیان اینکه دوران جنگ تحمیلی را را به سادگی پشت سرنگذاشتهایم که امروز بخواهیم به سادگی از ارزشهای آن بگذریم، افزود: اگرچه بعضی از انسانهای ساده لوح و دنیاطلب از خون شهدا نردبان ساختند و بالا رفتند اما طولی نکشید که سرنگون شدند.این افراد نه تنها دنیا، بلکه آخرت خود را هم از دست دادند.
وی ادامه داد: بعضی از مسئولان فقط به قرآن به دید خواندن نگاه میکنند در صورتی که خواندن آیه قرآن و معنویت یک مسأله است و اینکه چه خواندیم و به کجا رسیدیم، مساله دیگر است.
فروزان همچنین با اشاره به اهمیت بسیج گفت: زمانی که بسیج شکل گرفت هیچ کسی فکر نمیکرد این قدر گسترده و ریشهای در خانوادهها ترویج شود.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، پایه تشکیل بسیج را از نهضت عاشورا دانست و افزود: رهبر کبیر انقلاب نیز تشکیل بسیج را برگرفته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) میدانستند.
منبع:ایسنا