کد خبر: ۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

اعزام دوباره دانش آموزان به راهیان نور

شب گذشته 400 دانش‌آموز دختر پایه دوم دبیرستان شهرستان «رودان» در قالب اردوهای راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر کردند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش پایگاه خبری شهدای ایران سرهنگ پاسدار عباس زجردور، فرمانده سپاه ناحیه رودان با اعلام این خبر اظهار داشت: این دانش‌آموزان با هدف فراگیری درس آمادگی دفاعی و آشنایی با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در مناطق اروند، شلمچه، هویزه، دهلاویه و طلائیه حضور پیدا می‌کنند.

 

 

وی افزود: روایت عملیات‌های دوران دفاع‌مقدس و همچنین برگزاری مراسم عزاداری در محل یادمان‌های شهدا از جمله برنامه‌های این سفر خواهد بود.

 

وی با تاکید بر آشنایی دانش‌آموزان با ارزشهای دفاع مقدس افزود: با توجه به اینکه رویکرد دشمنان، رویکردی فرهنگی و جنگ نرم است و به دنبال این هستند که رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، اینگونه سفرها می‌تواند برای نسل آینده و تقویت روحیه‌ دانش‌آموزان آثار مثبتی داشته باشد.

 

 

وی آشنا کردن نسل جوان با فلسفه‌ جهاد در راه خدا را مهم ارزیابی کرد و گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی میان الگوهای ایثار و نسل جوان امروز از دیگر اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار