استعفای مشاور جوان زریبافان همراه با انتقادات تند

ضمن عرض احترام باید به استحضار برسانم،زمانی که در نخستین ماههای حضور …در بنیاد در جلسه ای از زبان نزدیکترین معاون شما،اختلاس برادر عزیز،دکتر….وتهمت هایی به بعضی از مدیران زحمتکش قبلی بنیاد مطرح شد،متوجه تغییر فضای ارزشی بنیاد شدم.
بنده نیز با توجه به این شرایط در امور مربوطه خودم را تغییراتی دادم که از جمله آنها،عدم دریافت هیچگونه بودجه برای حوزه مشاوران جوان تاکنون ،عدم دخالت ورود به حوزه هایی که از طرف جنابعالی به بنده محول نشده است ونپذیرفتن مسئولیت کل روابط عمومی وامور بین الملل وهمچنین قائم مقامی معاونت ارتباطات فرهنگی که با لطف جنابعالی به بنده پیشنهاد گردیده بود.
همانطور که خودتان مستحضرید ،بدترین نوع تغییر مدیران این است که عرصه را برایشان چنان تنگ آوریم یا فضارا آلوده به تهمت ها و بی تقوایی ها کنیم که شخص مورد نظر مجبور به استعفا شود،که متاسفانه این روش در نهاد مقدس بنیاد متداول شده است که جای تاسف فراوان دارد.
اینجانب بیش از چهارده مرتبه به دلیل شرایط فوق از جنابعالی تقاضا کردم که فردی را به جای حقیر منصوب نمایید که بتواند خواسته های مدیریتی حضرتعالی را جامه ی عمل بپوشاند، یک مرتبه هم با اصرار بنده فرمودید که خودم افرادی را پیشنهاد دهم که سه نفر را به همراه رزومه پیشنهاد دادم ولی متاسفانه خبری نشد!
تصور می کردم استعفا و یا رفتن با ناراحتی بنده تاثیر خوبی بر جمعی از ایثارگران حامی دولت نمی گذارد(به دلیل مسئولیت انتخاباتی حقیر بعنوان مسئول کمیته ایثارگران ستاد دکتر احمدی نژاد)،لذا سعی نمودم با کمک حضرتعالی صورت گیرد.
می دانم که انتقاد صریح از جنابعالی برایتان غیر قابل تحمل است ولی بر خود لازم می دانم بعنوان برادری کوچک و مشاوری کم تجربه به عرض برسانم:
اینکه شاخصه انتخاب مدیران داشتن زبانی پر تملق و به دوراز انتقاد باشد،ضربه ای اساسی به سازمان تحت مدیریت شما وارد کرده است.
الا ایحال،همگان معتقدیم که توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا وایثارگران ،هدیه ای است از جانب پروردگار_ اگر به بنده تکلیف نمی شد که این توفیق را خود از خودم سلب نکنم ،یقینا تاکنون مسئولیت را ترک می کردم ولی احساس می کنم مبادا به این امید خود را بیش از این مدیون خلق ا…کنم….
جناب مهندس ،دوست می دارم که شما بدانید که علت انتقادات واعمالم چیزی جز سعی در ادای تکلیف نبوده است که به همراه علاقه شخصی ام به جنابعالی بوده است.
شما شاهدید که سعی کردم درابتدای ورودتان ،تجربیات و آموخته های خودم را در دولت نهم در بنیاد ،ارائه کنم و مفید واقع شوم که متاسفانه…
بنده اهل غیبت نیستم لذا سعی کردم کمتر با دیگر همکاران مرتبط باشم که شرایط آن فراهم نشود ،گرچه تجربه بنده نشان داده که جنابعالی از کسانی که انتقادات شدیدشان را پشت سر شما انجام می دهند وبه گوش شما نمی رسد راضی تر بوده اید تا امثال بنده که اگر انتقادی بوده است به خودتان گفته اند.جای تعارف نیست وباید پذیرفت که شرایط شهید در دولت دهم باعث شده است که بسیاری از خانواده های شاهد و ایثارگران حامی دکتر احمدی نژاد،اعتقادشان را نسبت به مدیریت دولت از دست بدهند و این را در امور خودشان وسفره شان حس کرده اند.
درپایان برای شما بهترین ها را از درگاه ایزد منان مسئلت می کنم و امیدوارم بنده را به خاطر ناراحتی هایی که همیشه در جلسات خصوصی برایتان ایجاد کردم ،عفو بفرمایید.مستحضرید که یکی از ۷۹ نام روز قیامت که در قرآن موجود است”یوم التغابن” است،دعا می کنم که در آن روز شرمنده و گرفتار نباشم.
برادر کوچک شما،لواسانی