کد خبر: ۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
درد و دل جانبازان

آقای شریعتی ! طرف جانبازان هستی یا ایران خورو؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای ایران به نقل از فاش، یک عضو گروه پی گیری جانبازان ۷۰دزصد از واکنش عجیب وغیرمسئولانه شریعتی معاون تعاون واموراجتماعی بنیاد در قبال درخواست ازوی برای پیگیری اجرای تعهدات ایران خودرو درواگذاری خودروهای جانبازان خبرداد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

ایران خودرو تصمیم به ازسرگیری واگذاری خودرو به جانبازان باقی مانده راندارد وبا خیالی راحت ازبی توجهی وسکوت غیر مسئولانه مدیران بنیاد ،درصدد سودجویی زور گویانه از جانبازان است.

 

شنیده های خبرنگارفاش نیوز حاکی است شریعتی معاون تعاون بنیاد و مدیرانش (میرمرادی وغلامی) هیچ تحرکی بزای احقاق حق جانبازان دربرابر باج خواهی آشکار شرکت ایران خودرو از خود نشان نمی دهند وجانبازان باقی مانده درصف دریافت خودرو همچنان بدون حامی وپشتیبان مانده اند.

یک عضو گروه پی گیری جانبازان ۷۰دزصد نیز در تماس با فاش نیوزاز واکنش عجیب وغیرمسئولانه شریعتی معاون تعاون واموراجتماعی بنیاد در قبال درخواست ازوی مبنی بر پیگیری اجرای تعهدات ایران خودرو درواگذاری خودروها به جانبازان خبردادوگفت:آقای شریعتی شماره تلفن مدیران ایران خودرو را به ماداد وگفت خودتان با آنها تماس بگیرید!

گفته می شود اخیرا تعدادی از جانبازان که ازباج خواهی ایران خودرو به تنگ آمده اند  دربرابرمحل این شرکت در اعتراض به توقف واگذاری خودروها تجمع واعلام کرده اند در صورت تداوم زورگویی غیرقانونی ایران خودرو وبی تفاوتی بنیاد ، در مقابل ساختمان بنیاد در خیابان طالقانی اجتماع خواهندکرد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار