اعزام 220 دانشآموز دختر قمی به اردوی راهیان نور

محمود ملکی با تاکید بر حضور با بصیرت دانشآموزان در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: باید دانشآموزان خاطرات خود را از این برنامهها به سایر همکلاسان خود منتقل کرده و از این طریق به گسترش فرهنگ جهاد و شهادت کمک کنند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه قم ادامه داد: در جهان امروز تواناییهای علمی و تکنولوژی موجب قدرت بیشتر هر کشور در سطح بینالمللی میشود بنابراین با توجه به پیشرفتهای علمی اخیر جمهوری اسلامی، دانشآموزان نیز باید تلاش کنند این مسیر را ادامه داده و به رتبههای نخست جهانی در زمینه تولید علم برسند.
پس از این مراسم دانشآموزان شرکتکننده در اردوی راهیان نور به زیارت آرامگاه شهدای گمنام مدفون در مقر سپاه علیبنابیطالب(ع) رفته و بعد از آن سفر نورانی خود را به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کردند.
این گروه از دانشآموزان دختر قمی در راستای اعزام بیش از دو هزار دانشآموز دبیرستانهای دخترانه قم به اردوی راهیان نور امروز سفر چهار روزه خود را به مناطق جنگی جنوب کشور آغاز کردند و قرار است روز شنبه نیز کاروان 220 نفره دیگری به این مناطق اعزام شوند.
زیارت یادمان شهدای عملیات رمضان، بازدید از منطقه عملیاتی شرحانی و زیارت شوش دانیال از جمله برنامههایی است که برای این دانشآموزان پیشبینی شده است.
بر اساس برنامهریزیهای صورت گرفته مسابقات فرهنگی مختلفی نیز در طول اقامت دانشآموزان در جنوب کشور و در بین راه برگزار شده و جوایزی نیز به برندگان آنها اعطا خواهد شد.