کد خبر: ۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
رئیس بنیاد شهید عنبرآباد:

توجه به خانواده‌های شهدا ارج نهادن به مقام شهداست

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عنبرآباد گفت: با حضور مسئولان در سال جاری بیش از 500 دیدار با خانواده‌های شهدای عنبرآباد با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به مقام آن‌‌ها انجام شده است.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از فارس، محمدعلی کریمی در عنبرآباد اظهار داشت: با همکاری مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار بیش از 90 درصد فرزندان شاهد در شهرستان عنبرآباد استخدام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تمام فرزندان شاهد استخدام می‌شوند، افزود: توجه به خانواده‌های شهدا و رفع مشکلات آن‌ها در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد.

کریمی تصریح کرد: با حضور مسئولان در سال جاری بیش از 500 دیدار با خانواده‌های شهدا انجام گرفته است.

وی هدف از این دیدارها را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به مقام آنها دانست و ابراز داشت: در سال جاری تاکنون هشت یادواره در شهرستان عنبرآباد برگزار شده است.

کریمی با اعلام اینکه یادواره شهدای شهر دوساری نیز به زودی برگزار می‌شود، عنوان کرد: همچنین همسران شهدا می‌توانند برای ثبت‌نام در سپرده ذخیره شرکت شاهد به بنیاد شهید مراجعه کنند.

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار