کد خبر: ۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال گفت:

شهدا تکلیف بزرگ ولایتمداری را به ارمغان آورده‌اند

اخوان فردگفت:شهدا با آمدن‌شان پیام اصلی خودشان را که همان تکلیف بزرگ ولایتمداری است، برای جوانان به ارمغان آورده‌اند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از فارس، اخوان فرد، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال گفت: شهدا با آمدن‌شان پیام اصلی خودشان را که همان تکلیف بزرگ ولایتمداری است، برای جوانان به ارمغان آورده‌اند.

 مسعود اخوان فرد، رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال که در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات شرکت کرده است، اظهار داشت: ما به عنوان انسان‌های به ظاهر زنده کارهایی را نمی‌توانیم انجام دهیم؛ اما شهدا که در حقیقت زنده هستند به جمع ما آمده‌اند تا ما را در انجام آنچه ناتوان هستیم، یاری دهند.

وی افزود: این شهدا موتور محرک اساتید، دانشجویان و تمام طالبان علم باشند تا برای اعتلای ایران اسلامی و حرکت علمی خود را شتاب دهند.

اخوان‌فرد خاطرنشان کرد: حضور شهدا به نوعی حضور در خانه و موطن اصلی خودشان است و امیدواریم به خصوص این شهدای گمنام که متعلق به بانوی بی‌نشان حضرت زهرا سلام‌الله علیها هستند، هم در این دنیا و هم در سرای آخرت دست ما را بگیرند و یار و یاور ما باشند.

وی ادامه داد: شهدا چند خصیصه داشتند. یکی اینکه اکثراً جوان بودند و این به جوانان امروز ما نشان می‌دهد  کسانی از جنس خودشان، در راه اسلام جان داده‌اند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: وقتی شهدا عازم جبهه بودند و اکنون که پیکر مطهرشان برگشته است، احساس معنوی را در جامعه به همراه می‌آورد. جوانان عزیز ما امروز عطر تقوا را با حضور این شهدا احساس می‌کنند؛ فکر می‌کنم جوانی که امروز سرش را بر بالین شهید گمنام گذاشته است و با او نجوا می‌کند، ارتباط روحی اصلی را با این شهید برقرار کرده است و این همان پیامی است که جوان از شهید دریافت می‌کند تا در مسیر شهدا حرکت کند.

 

 

  Normal 0 false false false false EN-US X-NONE FA

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار