اعضای فراکسیون اصولگرا امضای سؤال از رئیس جمهور را پس می گیرند

وی با بیان اینکه عصر دیروز نیز جلسه مجمع عمومی با حضور 100 نفر از نمایندگان برگزار شد، افزود: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان حجتالاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رئیس اول مجلس و مسعود میرکاظمی که هر دو عضو شورای مشورتی دولت و مجلس هستند گزارشی ارائه کردند و آقای توکلی نیز گزارشی از مسائل اقتصادی، وضعیت ارز و کنترل و مجازات اخلال گران ارزی داشتند.
نمایندهی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: اگر چه در داخل اشکالاتی وجود دارد اما دشمنان هم سعی میکنند سوار بر این موج شوند و فشار اقتصادی و آشفتگی سیاسی ایجاد کنند. همچنین پروژهی ایجاد اختلاف بین مسئولین جزء برنامههای اولویتدار دشمنان است. در این فضا همکاری بیشتر با دولت ضروری به نظر می رسد و ما معتقدیم باید مطالبات را از طرقی غیر از سوال و استیضاح پیگیری کرد تا فضایی به وجود نیاید که روند خدمترسانی به مردم را تحتالشعاع قرار دهد.
آلیا با تاکید بر این که رفاه و معیشت مردم باید اصل قرار گیرد تصریح کرد: ما معتقدیم جریان خدمت رسانی به مردم اصلی است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند و اگر اشکالی وجود دارد میتواند به شیوهای غیر از سوال و استیضاح آن را پیگیری کرد. قطعا شکی نیست که اینها اختیار قانونی نمایندگان است اما راههای موثر دیگری هم وجود دارد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: در جلسه مجمع عمومی این موضوع مورد بحث قرار گرفت که با طرح سوال و استفاده از این اختیار چه مشکلی از مردم حل میشود؟ در این شرایط که بحث اساسی اخلال اقتصادی است، سرنخهایی در خارج و زمینههایی در داخل وجود دارد همه باید تلاش خود را روی آرامش جامعه و حل مشکلات مردم بگذاریم.