کد خبر: ۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

اعضای فراکسیون اصولگرا امضای سؤال از رئیس جمهور را پس می گیرند

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون در جلسه روز گذشته ( یک شنبه) رسما مخالفت خود را با طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرده و قرار شد که اعضای فراکسیون امضای خود را پس بگیرند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از ایسنا، یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون در جلسه روز گذشته ( یک شنبه) رسما مخالفت خود را با طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرده و قرار شد که اعضای فراکسیون امضای خود را پس بگیرند. فاطمه آلیا اظهار کرد: هیات رئیسه فراکیسون اصولگرایان صبح روز گذشته در جلسه‌ای مذاکراتی پیرامون مسائل روز کشور و مسائل جاری مجلس داشت و تصمیماتی اتخاذ کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

وی با بیان اینکه عصر دیروز نیز جلسه مجمع عمومی با حضور 100 نفر از نمایندگان برگزار شد، افزود: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رئیس اول مجلس و مسعود میرکاظمی که هر دو عضو شورای مشورتی دولت و مجلس هستند گزارشی ارائه کردند و آقای توکلی نیز گزارشی از مسائل اقتصادی، وضعیت ارز و کنترل و مجازات اخلال ‌گران ارزی داشتند.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد:‌ اگر چه در داخل اشکالاتی وجود دارد اما دشمنان هم سعی می‌کنند سوار بر این موج شوند و فشار اقتصادی و آشفتگی سیاسی ایجاد کنند. همچنین پروژه‌ی ایجاد اختلاف بین مسئولین جزء برنامه‌های اولویت‌دار دشمنان است. در این فضا همکاری بیشتر با دولت ضروری به نظر می رسد و ما معتقدیم باید مطالبات را از طرقی غیر از سوال و استیضاح پیگیری کرد تا فضایی به وجود نیاید که روند خدمت‌رسانی به مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

آلیا با تاکید بر این که رفاه و معیشت مردم باید اصل قرار گیرد تصریح کرد:‌ ما معتقدیم جریان خدمت رسانی به مردم اصلی است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند و اگر اشکالی وجود دارد می‌تواند به شیوه‌ای غیر از سوال و استیضاح آن را پیگیری کرد. قطعا شکی نیست که اینها اختیار قانونی نمایندگان است اما راههای موثر دیگری هم وجود دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: در جلسه مجمع عمومی این موضوع مورد بحث قرار گرفت که با طرح سوال و استفاده از این اختیار چه مشکلی از مردم حل می‌شود؟ در این شرایط که بحث اساسی اخلال اقتصادی است، سرنخ‌هایی در خارج و زمینه‌هایی در داخل وجود دارد همه باید تلاش خود را روی آرامش جامعه و حل مشکلات مردم بگذاریم.

 

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار