کد خبر: ۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
نتانیاهو خطاب به اسد:

حاضرم بلندی های جولان را ترک کنم؛ به شرط قطع همکاری با ایران و حزب الله

بنجامین نتانیاهو در این پیام اعلام کرده که حاضر است تقاضای سوریه مبنی بر خروج کامل ارتش اسرائیل بطور کامل از بلندیهای جولان را مذاکره نموده و به خطوط قبل از تاریخ 14 جون 1967 برگردد
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

 

به گزارش شهدای ایران از بولتن نیوز، بحران سوریه روز به روز وضع پیچیده تری به خود می گیرد و آنچه که مسلم است، پس از فروکش کرن غبار این بحران، شرکای استراتژیک در منطقه بیش از پیش صف بندی منظمی خواهند یافت.

جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان که از شروع بحران «دیگر ساخته» سوریه،بر راه حل های دیپلماتیک تاکید داشته اند، امروز به شدت مورد غضب رژزیم صهیونیستی قرار گرفته اند و دست کشی سوریه از این شرکا به عنوان شرط عقب نشینی از بلندی های جولان مطرح شده است.

به گزارش بولتن نیوز، روزنامه هاآرتص در گزارشی به قلم باراک راوید از مذاکراتی صحبت به میان می آورد که در جریان مذاکرات غیر مستقیم اسرائیل با سوریه که توسط دولت آمریکا ترتیب آن داده شده بود. اسرائیل  طی این مذاکرات در سال 2010 توسط نتانیاهو به اسد گفته بود که حاضر است در صورت قطع همکاری سوریه با ایران و حزب الله، خروج از بلندی های جولان را در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار دهد.


نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار