کد خبر: ۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
آیا عربستان به عنوانم خادم الحرمین مسئولیت خود را انجام داد؟

بررسی واکنش های عربستان و وهابیان به نفع انتشاردهندگان فیلم موهن

در حالی که روزهای زیادی از اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر جهان اسلام و دیگر کشورهای غیراسلامی علیه توهین به ساحت قدسی پیامبر خدا حضرت محمد (ص) می گذرد، سکوت سعودی ها، این سوال را در ذهن هر فرد مسلمانی متبادر می سازد که عربستان سعودی به عنوان سرزمین ظهو
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران  به نقل از بولتن نیوز، متاسفانه  سکوت سعودی ها، در حالی تداوم می یابد و با تعجب بسیاری از ناظران و فعالان رسانه ای در جهان عرب مواجه شده است  که عربستان سعودی تنها کشوری است که نام رسول خدا در پرچم آن درج شده است اما مردم آن یکی از غایبان بزرگ تظاهرات ها علیه فیلم توهین آمیز بودند.

این روزنامه مصری نوشت: فعالان اسلامی غیبت سعودی ها را به باد مسخره گرفته اند و با انتشار تصاویری از حوادث چند روز اخیر در مصر و لیبی و مقایسه آن با مسابقات انتخاب زیباترین بز در عربستان آن هم در بحبوحه خشم مسلمانان، اساس ادعای اینکه عربستان منبع اسلام در جهان است را به زیر سؤال برده اند

ما نکته عجیب‌تر این است که عربستان سعودی که پادشاه این کشور خود را خادم حرمین شریفین می‌نامد و سالانه میزبان میلیون‌ها زائر خانه خدا از سراسر جهان است، حتی برگزاری اعتراضات خیابانی آرام را نیز تحمل نمی‌کند و یکی از علمای شیعه را تنها به دلیل حضور و مشارکت در راهپیمایی اعتراضی بازداشت می‌کند.

جالب اینکه وهابیون عربستان پس از این که واکنشهای مسلمانان جهان را به توهین علیه پیامبر(دیدند) برای حفظ آبرو و پس از محکوم کردن حرکت مسلمانان در سراسر جهان تنها به انتشار خبر منفعل زیر بسنده کردند:

در این رابطه خبرگزاری عربستان سعودی طی خبری به نقل از یک مقام مسئول واکنش‌های خشونت‌آمیز که در تعدادی از کشور‌ها علیه منافع آمریکا روی داد را محکوم کرد.

مرگ نایف بن عبدالعزیز دردناکتر از مرگ پیامبر (ص) است

متاسفانه توهین به پیامبر اسلام برای وهابیون عربستان به حدی بی ارزش و پیش پا افتاده است که دکتر علی الربیعی یکی از چهره های سرشناس وهابیت در صفحه توییتر خود مرگ نایف بن عبدالعزیز ولیعهد فقید عربستان را دردناکتر از مرگ پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) می خواند .

وی مرگ نایف بن عبدالعزیز را چنین وصف کرد : همانا وفات سرور ما (البته اگر مولا را به معنای دوست ندانیم) دردناکتر از وفات پیامبر می باشد ....

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار