کد خبر: ۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

گلباران محل شهادت شهدای نبرد مستقیم دریایی با آمریكا

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت:شهیدان ثابت كردند كه می‌شود در مقابل بزرگ ‌ترین قدرت‌های مادی ایستاد
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران به نقل ازایسنا، طی مراسمی در منطقه خلبج فارس، محل شهادت حماسه ‌سازان نبرد مستقیم دریایی با ناوگان دریایی آمریكا در دوران دفاع‌ مقدس با حضور جمعی از مسئولان كشوری،اقشار مختلف مردم،تعدادی از همرزمان شهدا،جمعی از فرماندهان و كاركنان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و همچنین خانواده‌های شهدا گلباران و یاد و خاطره آنان گرامی داشته شد و پرچم آمریكا و رژیم صهیونیستی به آتش كشیده شد.

دریادار دوم پاسدار علی رزمجو، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم اظهار كرد: شهید مهدوی و همرزمانش چنان حماسه‌ ای را رقم زدند كه معادلات ناوگان دریایی آمریكا را تا به امروز تحت تأثیر قرار داده و لحظه ‌‌لحظه حضورشان را در خلیج‌ فارس با وحشت و اضطراب عجین كرده است.

وی افزود: این حماسه‌ سازان ثابت كردند كه می‌شود با توكل بر خدا در مقابل بزرگ ‌ترین قدرت‌های مادی ایستاد و شگفتی‌ساز شد و معادلات چنین قدرتی را درهم پیچید.

در این مراسم عبدالكریم مظفری از بازماندگان حماسه نبرد مستقیم دریادلان نیروی دریایی سپاه با ناوگان آمریكا در خلیج فارس، جزئیاتی از این واقعه را برای حاضران تشریح كرد.

وی با اشاره به اینکه شهید مهدوی و یارانش نماد شجاعت و غیرت ملت قهرمان ایران بودند، خاطر‌نشان كرد: در جریان نبرد مستقیم دریایی قایق‌های سپاه با ناوگان جنگی شیطان بزرگ در خلیج فارس، هیمنه پوشالی ناوگان جنگی آمریكا درهم شكسته شد.

شهدای یاد شده در جریان حمله بالگردها و شناورهای آمریكایی به آنان، جانانه ایستادند و ضمن وارد كردن خسارات سنگین به ناوگان دریایی آمریكا در خلیج فارس، یك فروند بالگرد پیشرفته آمریكا را سرنگون كردند و پس از خلق حماسه‌ ای به‌ یادماندنی، به شهادت رسیدند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار