کارخانه ای سیاسی به نام هالیوود /1
بعضی ها قصد دارند بگویند که ساخت این فیلم موهن حرکتی خلق الساعة و انفرادی است.در حالی که این فیلم در نوع خودش اولین فیلم نیست که قران و پیامبر را مورد هجمه قرار داده است.سران غرب جدیدا در صحبت هایشان موضع گیری کردند که این حرکت کاملا مستقل بود و به امریکا و هالیوود ربطی ندارد.
من ابتداً با کلام حضرت مقام معظم رهبری را در 23 شهریور 89 درمورد اهانت به قران کریم فرمودند، بحث را آغاز میکنم
"پشت صحنهی این حركت شرارتبار، سیاستهای خصمانهی صهیونیسم و امریكا و دیگر سران استكبار جهانی است كه به خیال باطل خود میخواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافكنده و احساسات دینی آنان را خاموش كنند. اگر از حلقههای قبلی این زنجیرهی پلید، یعنی سلمان رشدی و كاریكاتوریست دانماركی و كشیشهای امریكایی آتشزنندهی قرآن حمایت نمیكردند و دهها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به سرمایهداران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز كار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمیرسید"
فرمایشات متعددی که ایشان در مورد هالیوود در مقاطع مختلف و در دیدارهای مختلف داشتند و پشت صحنه این کارخانه ی به اصطلاح رویاسازی را مطرح می کند. همین الان که بنده با شما صحبت می کنم حداقل 3 یا 4 فیلم شناخته شده ضد اسلامی روی پرده سینماهای هالیوود در حال نمایش است.فیلم معروفی که سرمایه های زیادی هم خرجش شد. فیلم "آرگو" در مورد لانه جاسوسی امریکا ساخته شده یا فیلم دیگر ضد اسلامی که ساخته "مرجان ساتراپی" صهیونیست است.
خیلی ها معتقدند این فیلم جدید " معصومیت مسلمانان" یا همان "برائت از مسلمانان"، اصلا فیلم نبوده، بلکه یک ساخته دروغین بوده برای ایجاد فضا و سروصدا و هیچ ارتباطی با سینما و هالیوود ندارد.اما اطلاعاتی که به دست آمد نشان میدهد که از قضا فیلم کاملا با سرمایه و امکانات هالیوود ساخته شده. اگر چه بسیار ضعیف بوده. اخباری که در وب سایت های مختلف، خصوصا سایت INDN انتشار پیدا کرده،نشان میدهد کارگردان فیلم علی رغم شهرت به "سامبا سیل" که یک اسم جعلی است،شخصی به نام "آلن رابرز" است. آلن سازنده فیلم های پورنو در هالیوود است. حتی در سال 2011 اسمش به عنوان کارگردان این فیلم موهن در لیست عوامل سازنده فیلم، در همان سایت آمده. تهیه کننده فیلم شخصی به نام "داسیل ناکولا" بوده. در مورد این فیلم اطلاعاتی درامده که نشان می دهد پیش فاکتورهای ساخت آن، از سال 2009 مطرح بوده.اخبار حضور خانم گارسیا از بازیگران فیلم و چندنفر از بدل کارها هم از همان سال در هالیوود عنوان شده است. این مطالب نشان میدهد که فیلم کاملا با هالیوود در ارتباط بود. عکس ها و مستنداتی وجود دارد که تهیه کننده این فیلم با سفیر امریکا در لیبی – که اخیرا در جریانات لیبی کشته شد- ارتباط داشته و این ارتباط نشان میدهد که چرا این سفیر باید کشته شود .در فیلم هایی که بعدا از آن تظاهرات اعتراض آمیز نشان داده شد واضح بود که مردم قصد داشتند این فرد را از داخل ساختمان آتش گرفته نجات دهند ولی علی رغم این تلاش او کشته شد. همه این موارد حاکی از ارتباط نزدیک سازندگان این فیلم با امریکا است. جای تعجب است که بعضی مسئولین سیاسی و فرهنگی ما قصد دارند این فیلم را از هالیوود جدا کنند.