کد خبر: ۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

مدیران پخش شبكه‌ها مدیر پایگاه‌های بسیج شدند

در راستای تخصصی شدن فعالیت پایگاه‌های بسیج رسانه ملی و به منظور برنامه ‌ریزی، هدایت و هماهنگی بیشتر در فعالیت‌های تخصصی پایگاه‌های بسیج شبکه ‌های تلویزیونی و حوزه ستادی معاونت سیما ،طی احکام جداگانه ای فرماندهان جدید پایگاه‌های بسیج شبکه‌های سه، چهار، تهر
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران به نقل از ایسنا، با صدور این احکام از سوی علی اصغر جعفری ـ رییس مرکز بسیج صداو سیما ـ که بنا به پیشنهاد دکتر محمد مهدی قاسمی، مدیر شبکه آموزش و فرمانده حوزه مقاومت بسیج معاونت سیما صورت گرفته است، احسان شیعه مدیر پخش شبکه سه، وحید حسنی مدیر پخش شبکه چهار، محمد غیاثوند مشاور اجرایی و مدیر دفتر شبکه تهران و محسن ساری مدیر پخش شبکه آموزش به ترتیب با حفظ سمت به عنوان فرماندهان پایگاه‌های بسیج شبکه های سه، چهار، تهران و آموزش سیما منصوب شدند.

بسیج صداوسیما بر اساس ماموریت‌های مهم رسانه ‌ای و همچنین بر پایه سند افق رسانه سازمان صداوسیما سعی دارد با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی هوشمندانه نسبت به سازماندهی نیروهای متعهد و توانمند اقدام كند.
بنابراین تغییر در مدیریت پایگاه‌های معاونت سیما و ایجاد پایگاه‌های جدید در شبکه‌ها به منظور بهره‌گیری مناسب از ظرفیت حوزه پیام، تولید آثار فاخر تلویزیونی از جمله فیلم و سریال، اهتمام به تربیت نیروی انسانی توانمند، فکور و خوش فکر رسانه ‌یی است.
 
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار