کد خبر: ۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
استارت دور جدید فتنه گری

استفاده ابزاری از نام شهیدان «همت و باکری»توسط خزعلی

محمد کوثری:اگر همسر ایشان موضعی هم گرفته‌اند باید دقت كنیم كه خودشان به این تصمیم و موضع رسیده اند و نمیتوانند مواضع خودشان را به شهید همت نسبت دهند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از رجا نیوز، مهدی خزعلی که این روزها، علاوه بر کوهپیمایی، جلساتی را نیز در سرای اهل قلم برگزار و در هر برنامه میهمانان ویژه ای را دعوت می کند، این بار به بهانه هفته دفاع مقدس همسران شهید همت و باکری را در این جلسه دعوت کرده بود.

همسرانی که در فتنه 88 از مواضع همسران شهید خود فاصله بسیاری گرفته بودند و آن روزها آب به آسیاب دشمن می ریختند، اینبار نیز به بهانه دفاع مقدس، هوای شهرت بار دیگر هوایی شان کرد و سعی کردند با سوء استفاده از نام شهدا، نام خود را مطرح کنند.

مهدی خزعلی در وبلاگ شخصی خود، گزارشی از این نشست داده است و می نویسد: «همسر شهید همت با اشاره به قضیه ریش تراشیدن سعید قاسمی از قول محسن رضایی گفت:"شهید همت بارها به محسن رضایی گفته بود که این سعید قاسمی را رد کن برود، توی جبهه خیلی اذیت می کند!"»

خزعلی در ادامه می نویسد: «خانم همت در ادامه گفت: "شهید همت عاشق هاشمی بود و می گفت دعا کنید خداوند هاشمی را برای این مملکت نگه دارد" یکبار که به مرخصی آمده بود و ما اصفهان بودیم، خطبه های نماز جمعه تهران را هاشمی می خواند و همت با افسوس می گفت کاش وقت داشتم و به نماز تهران می رفتم، چقدر رزمنده ها آرزو دارند در نماز هاشمی شرکت کنند" و الان چی از هاشمی ساخته اند!»

اما خزعلی در این روزهای حساس،که حواشی زیادی پیرامون خاندان هاشمی رفسنجانی وجود دارد، سعی بر منزه نشان دادن این خانواده است، اینبار با سوء استفاده از نام شهیدان باکری و همت، قدم در این راه گذاشته است و با استفاده ابزاری از همسر شهید همت، بار دیگر سعی دارد هاشمی را تنها ناجی نظام مفدس جمهوری اسلامی معرفی کند!

خبرنگار بولتن نیوز به نقل از حاج محمد کوثری فرمانده اسبق لشکر 27 محمد رسول الله می گوید:همانطور كه می‌دانید ما الگو داریم در زندگی بزرگان و معصومین كه همسرانشان جدای از خودشان موضع گرفتند و مواردی را مطرح كرده‌اند. اینكه همسران چنین موضعی میگیرند چیزی نبوده كه برای اولین بار باشد. حتی نمونه‌هایی است كه حتی در زمان زنده بودن امام حسن و یا حتی بعضی از بزرگان چنین مواضعی روشن شده اما اینها كه در زمان فوت و بعد از سال‌هاست. اینكه همسران چنین موضعی گرفتند چیزی نیست كه بتوان به خود شهدا ربط داد و گفت كه موضع شهدا هم چنین بوده.

چه شهید همت و چه شهید حمید باكری به تمام معنی ولایت‌مدار بودند و حاضر بودند تمام وجودشان را برای ولایت بگذارند كه اتفاقاً گذاشتند. ما خوشحال نیستیم كه همسران در این موضع افتادند؛ دوماً هم اینكه صلاح خودشان را خودشان می‌دانند
اگر همسر ایشان موضعی هم گرفته‌اند باید دقت كنیم كه اكنون 27 سال و یا دقیقتر 26سال و نیم از شهادت آن بزرگوار می‌گذرد و باید بگوییم كه خودشان به این تصمیم و موضع رسیده اند و نمیتوانند مواضع خودشان را به شهید همت نسبت دهند

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار