مشکلات جانبازان
نجات جان جانباز در حال مرگ در بیمارستان توسط پلیس
به علت نداشتن اسپری در خیابان افتادم که فردی مرا به بیمارستان بوعلی خیابان دماوند رساند ولی درحالی که داشتم خفه می شدم….

روزنامه کیهان در ستون پیام های تلفنی خوانندگان خود نوشت: جانباز شیمیایی ریوی تنفسی هستم و بیشتر اوقات از اسپری تنفسی استفاده می کنم. در تاریخ ۲۵/۲/۹۰ ساعت ۱۰ شب هنگام رفتن به منزل به علت نداشتن اسپری در خیابان افتادم که فردی مرا به بیمارستان بوعلی خیابان دماوند رساند ولی درحالی که داشتم خفه می شدم پزشکان از بستری شدن و تحویل اسپری به من خودداری نمودند لذا با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم تا بیایند و مرا از این وضعیت نجات دهند که صورتجلسه آن هم موجود است.