سیاری: هیچ كس جرات حمله به ایران را ندارد

به گزارش شهدای ایران به نقل از ایسنا؛ امیر دریادار حبیبالله سیاری هدف برگزاری مانور خلیجفارس توسط آمریكا را حفظ روحیه نیروهایی دانست و گفت: همانطور كه سرلشگر فیروزآبادی این موضوع را تشریح كردند، آمریكاییها با برگزاری مانور در منطقه به دنبال حفظ روحیه خود هستند وگرنه از لحاظ ما این مانور هیچ ارزشی ندارد
وی ادامه داد: آمریكا و همتایانش همواره عنوان میكنند كه برای برقراری امنیت در منطقه حضور دارند، اما تجربه و تاریخ ثابت كرده كه هر كجا آنها هستند، دیگر امنیت وجود ندارد، مطمئنا اگر این كشورها منطقه را ترك كنند، امنیت نیز دوباره برقرار میشود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در توضیح هدف رژیم صهیونیستی از تهدیداتی از جنس حمله به ایران گفت: آنها میدانند كه غده سرطانی در منطقه هستند و به هیچ عنوان جمهوری اسلامی آنها را نخواهد پذیرفت، از این رو برای بقای خود دست و پا میزنند. این در حالی است كه هیچ كس جرات حمله و تعارض به جمهوری اسلامی را ندارد.
سیاری در مورد چگونگی استفاده از آبهای سرزمینی ایران برای مقابله با دشمنان گفت: آبهای سرزمین منطقهای جمهوری اسلامی در خلیجفارس، تنگه هرمز و دریای عمان و به تعبیر فرمانده معظم كل قوا در كل اقیانوسها گسترش پیدا كرده است. ما با استفاده از این آبها البته با نیت صلحطلبی و ارسال پیام صلح و دوستی و نه به قصد تعرض و تجاوز از منافعمان دفاع میكنیم.