کد خبر: ۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
آیا جوانان این مرز وبوم با چشم و گوش بسته به دفاع از اسلام و میهنمان پرداختند؟

هدف از انتشار كاریكاتور روزنامه شرق در هفته دفاع مقدس چه بود؟

گویی اینكه این كاریكاتور پیامی ندارد به جز اینكه گروهی بسیجی در دوران جنگ و چشم و گوش بسته در صف انجام عملی هستند كه خود از نتیجه آن آگاه نیستند. به سخن دیگر این كاریكاتور نشان می دهد كه این هفته یادگار روزهایی است كه جوانان وطن چشم و گوش بسته به جبهه های
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

بولتن نیوز؛ این ایام مبارك مصادف است با هفته ای كه از آن به نام هفته دفاع مقدس یاد می شود و یاداور هشت سال خون و حماسه و ایثار و شهادت است.سالهایی كه بسیجیان جان بركف انقلاب اسلامی به همراه سپاه و ارتش به مقابه با رژیم بعثی عراق پرداختند تا از مام میهن محافظت كنند و از كلام امام خود پاسداری.بسیجیانی كه نماد وحدت آنها عكسهایی بود از صفهایی طولانی كه  هر بسیجی سربند سرخ و آغشته به خون یازهرای بسیجی دیگر را بر پیشانی جان بركف در پیش روی خود می بست و با رمز یا حسین می رفتند به جنگ آتش و خون و چه حماسه ها كه نیافریدند.چه بسیارند سربندهای یا زهر و یا حسینی كه همینك بر دیوار خانه شهدای هنوز بوی عطر خود را در خانه محروم از پدر می پراكنند...

دیروز و در حركتی در راستای حرمت شكنی هایی كه در چند هفته اخیر و به ساحت مبارك پیامبر اسلام (ص)و ائمه اطهار شكل گرفته است و در ادامه تحركات افرادی چون واحدیها و منتجب نیا ها روزنامه شرق طرحی نو زد و آتشی دیگر بر دلمان افكند.روزنامه شرق در هفته دفاع مقدس كاریكاتوری منتشر كرد كه گروهی را نشان میدهد كه در صفی طولانی به جای بستن سربندهای قرمز یازهرا بر پیشانی یكدیگر، در حال بستن سربندهای سیاه بر چشمان یكدیگر هستند.

 

 

 

 

ای كاش روزنامه شرق به جای اینكه در زمین دشمن بازی كند و بازی بخورد كمی هم برای داغ دیدگان جنگ تحمیلی و به خصوص در هفته دفاع مقدس حرمت قایل می شد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار