نمایندگان مجلس حرم حضرت معصومه ( س) را غبار روبی نمودند
به گزارش خبرنگار پارلمانی شهدای ایران، نمایندگان مجلس و خانواده هایشان شب گذشته به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی به شهر مقدس قم رفته و در یک مراسم معنوی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را غبارروبی نمودند.
در این مراسم نمایندگان پس از اقامه نماز، شام مهمان سفره حضرت معصومه(س) بودند و طی یک مراسم معنوی و باشکوه به غبارروبی حرم مطهر پرداختند.
در این مراسم دکتر لاریجانی طی سخنانی مقدم نمایندگان مجلس به شهر قم را خوش آمد گفت و از تولیت آستان مقدس در فراهم نمودن شرایط جهت این مراسم برای نمایندگان و خانواده هایشان تشکر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان گفت: انشاءالله امشب دست پر از این سفر معنوی برگردیم، و از حضرت معصومه(س) میخواهیم به این جمع توجه کنند تا مشکلات مردم و کشور حل شود.
وی افزود: این مراسم خاطرهانگیز و به یادماندنی خواهد شد و امیدوارم با انفاس قدسی حضرت معصومه(س) همه مشکلات کشور حل شود