کد خبر: ۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

نمایندگان مجلس حرم حضرت معصومه ( س) را غبار روبی نمودند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده هایشان بهمراه دکتر لاریجانی در مراسم غبارروبی حرم حضرت معصومه(ص) شرکت نمودند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

 به گزارش خبرنگار پارلمانی شهدای ایران، نمایندگان مجلس و خانواده هایشان شب گذشته به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی به شهر مقدس قم رفته و در یک مراسم معنوی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را غبارروبی نمودند.

در این مراسم نمایندگان پس از اقامه نماز، شام مهمان سفره حضرت معصومه(س) بودند و طی یک مراسم معنوی و باشکوه به غبارروبی حرم مطهر پرداختند.

در این مراسم دکتر لاریجانی طی سخنانی مقدم نمایندگان مجلس به شهر قم را خوش آمد گفت و از تولیت آستان مقدس در فراهم نمودن شرایط جهت این مراسم برای نمایندگان و خانواده هایشان تشکر کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان گفت: ان‌شاءالله امشب دست پر از این سفر معنوی برگردیم، و از حضرت معصومه(س) می‌خواهیم به این جمع توجه کنند تا مشکلات مردم و کشور حل شود.

 

وی افزود: این مراسم خاطره‌انگیز و به یادماندنی خواهد شد و امیدوارم با انفاس قدسی حضرت معصومه(س)‌ همه مشکلات کشور حل شود

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار