کد خبر: ۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
مشکلات خانواده شهدا

چه کسی می گوید بچه های جانبازان شیمیایی سهمیه دولتی دارند ؟

این دختری که دست استمداد گشوده است, مخترع برترو کار آفرین نمونه جشنواره ایثارگران درسال۱۳۸۶است و فرزندیک جانباز شیمیایی ۳۵درصد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

خانم س.س.رضایی فرزندنخبه جانباز شیمیایی س.ح.رضایی مطلبی برای فاش نیوز فرستاده است که لازم است همین حالا توسط بنیادپی گیری شود:

 

زندگی خانوادگی ما از بین رفته طی این ۲ الی ۳ سال اخیر. پدرم به دلیل حمایت نشدن ازطرف دولت وبنیاد, تولیدواشتغالزایی را از دست دادیم. در حال حاضرپدرم بیمار و بیکار شده و خودش رفته پیش پدرومادرش و بی خیال ما شده. آلان هم که موعد سال اجاره منزل ۳۵ متری مون به سر اومده و ۳ میلیون پول پیش هم برای اجاره های این ۱ سال گذشته حساب شده.

 

تمام این نوشته های من را ریس بنیاد شهید منطقه ۱ تهران با بازدیدی که از زندگی ما داشتن ,گواهی میکنن. پدری که یک روز در سن۱۶ سالگی در دوران جنگ درس و زندگی را رها میکنه ومی ره جانباز میشه آیا به نظر شما کسی نباید به حال و روز بچه هاش فکری بکنه!؟

 

من یک دختردانشجو ترم ۲ مهندسی صنایع و خواهرم هم سال سوم راهنمایی است. با این زندگی های امروز چطور میشود با بی پدری و با مادری مریض و هزاران مشکلات دست وپنجه بندازیم؟

 

به خداوندی خدا. بابام اینقدر به احمدی نزاد و بنیاد و و ادارجات نامه نوشت که از زندگی سیر شد. ما که نا سلامتی از قشرفرزندان ایثارگر هستیم چکار کنیم. دردمون را به خدا بگیم یا به بنده خدا .به خود خدا قسم هیچ کس را نداریم؛ به فکرمن بچه سید باشید.

 

انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
من فرزندجانباز 72درصدپدرم روشن دل هست اززنجان شهرستان طارم علیا بجش چورزق روسثای کهیاالان 2سال فارق الثحثیل شدم بیگارروز جانبازدیدارپدرم نیومدن اصلااهمیث نمیدن ب پدرم نمیدونم مشگلاثوب گی بگم
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار