برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم
مسئول ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اعلام كرد: بیمارستان صحرایی در هفته دفاع مقدس در مناطق محروم استان دایر می شود.
![برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید]()
به گزارش شهدای ایران ، سرهنگ علی اکبر افراسیابی افزود: در راستای تبیین زوایای پنهان ارزشهای دفاع مقدس در بین مردم جامعه به ویژه نسل جوان، راویان و صحنه گردانان دفاع مقدس در سطح مدارس و مساجد حضور مییابند