کد خبر: ۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
با تشکیل جلسه هماهنگی مدیران ادارات و سازمان های مختلف؛

کرمان برای برگزاری باشکوه جشنواره فیلم دفاع مقدس آماده می شود

با تشکیل جلسه هماهنگی مدیران ادارات و سازمان های مختلف استان در استانداری، کرمان برای برگزاری باشکوه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس آماده می شود. جلسه هماهنگی ادارات و دستگاههای دولتی ونهادهای انتظامی و نظامی استان برای هر چه با شکوه
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، استانداری کرمان به منظور دستیابی به سازوکارهای مشترک و تقویت فضای تعامل و مناسبات دستگاه های اجرایی استان در میزبانی از دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس نشست مشترکی را روز گذشته با حضور نمایندگان و مدیران مراکز و سازمان ها و ادارات مختلف استان برگزار کرد.

در این جلسه که با حضور محمد خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، شمس الدینی مدیر کل اجتماعی استانداری کرمان، احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد صنعتی قائم مقام دبیر جشنواره، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی، پژمان لشگری پور مدیر امور فوق برنامه ها و جلوه گاه نور، کامران ملکی مدیر برنامه ریزی و تشریفات، اصغر معتمدآریا معاون تشریفات، سیاوش حقیقی مدیر تبلیغات، هاشم ایمانی مدیر پشتیبانی جشنواره و نمایندگان دستگاه های استان برپا شد در خصوص آخرین برنامه ها، هماهنگی و برنامه های ویژه هر اداره و دستگاه اجرایی در استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیرکل اجتماعی استانداری کرمان گفت: جشنواره فیلم مقاومت یکی از جشنواره های ارزشی است که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود که کمتر جشنواره ای در حوزه فرهنگ وهنر هست که چنین بار ارزشی را بر دوش داشته باشد ومایه افتخار است که اتفاق بزرگ در استان کرمان رقم خواهد خورد وحضور آثار کشورهای دنیا وهنرمندانشان به اهمیت این اتفاق می افزاید.

وی ادامه داد: زمان برگزاری که در مهرماه است به لحاظ آب وهوای مناسب بوده وبازسازی سالن های سینما مدتی است شروع شده وقبل از شروع جشنواره به پایان خواهد رسید.

شمس الدینی خاطرنشان ساخت: استان کرمان با همکاری تمام ارگان ها و به واسطه حمایت از آبروی استان در همه بخش های برگزاری جشنواره باید تلاش بکنند واز این فرصت بهترین استفاده را جهت معرفی استان ونقش مهمی که در دفاع مقدس داشته ایم را به نمایش بگذاریم.

دبیر جشنواره با اشاره به اینکه در سال اول بازسازی دوسالن سینما صورت گرفته اضافه کرد: قطعا، در دوره های بعد گسترش سالن ها و وسعت فضاهای فرهنگی را برای استان در پی خواهد داشت.

به گفته وی جشنواره در نوع خودش وسیع ترین جشنواره در ۳۰ سال گذشته محسوب می شود وچهار کار گروه درحال انجام فعالیت های مختلف جهت برگزاری هستند واین جشنواره در تمام شهرهای مرزی کشور دایر خواهد که ۷۰ نفر درگیر مقدمات نمایش فیلم ها در شهرهای مرزی هستند و کارگروه بعدی در حوزه بین الملل فعال شده است.در خلال برگزاری جشنواره دیدار از خانواده های شهدا از برنامه های روزانه جشنواره است که هنرمندان در قالب گروهای مختلف به ۱۲ خانواده شهدا در منازل آنها سر خواهند زد و۵ روز جشنواره هر روز به نام یک شهید استان نام گذاری می شود.

در این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی استان از جمله: سازمان میراث فرهنگی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، بنیاد شهید،فرودگاه کرمان و اداره برق حضور داشتند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار