کد خبر: ۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

برگزاری نمایشگاه عکس در حاشیه اختتامیه جشنواره فعالان سایبری

دبر اجرایی نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت خبر از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع ایثار و شهادت در حاشیه اختتامیه این جشنواره داد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

داود براتی دبیر نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت با بیان این مطلب، گفت: در خلال برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت برنامه ای تحت عنوان نمایشگاه عکس با موضوع ایثار و شهادت، دفاع مقدس و بیداری اسلامی برگزار می شود که عکاسان این حوزه می توانند از طریق دبیرخانه جشنواره جهت ارائه آثار خود اقدام نمایند.

براتی همچنین ادامه داد: از دیگر برنامه های جانبی که در اختتامیه جشنواره درنظر گرفته شده است می توان به برپایی کارگروههایی با موضوع اخلاق در فضای سایبری و جنگ نرم در فضای سایبری اشاره کرد تا گامی در جهت ارتقای حضور مقتدرانه فعالان ایثار و شهادت در فضای سایبری باشد.

وی همچنین در خصوص کادر اجرایی جشنواره گفت: سعی کردیم که تمامی عوامل اجرایی و سخنرانان و میهمانان مراسم اختتامیه این جشنواره از فعالان حوزه ایثار و شهادت باشند.

لازم به ذکر است فراخوان نخستین جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت تا 14 شهرور ادامه دارد و مراسم اختتامیه آن 29 شهریور برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در جشنواره جهت ثبت و ارسال آثار می توانند از طریق سایت www.isarclub.com  اقدام نمایند.

گفتنی است بخش های این جشنواره شامل وبلاگ، وب سایت، نرم افزار، کلیپ و تم تلفن همراه است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار