شهدای ایران shohadayeiran.com

ابهام در عملکرد شهرداری سقز
نامگذاری یک خیابان به نام حضرت عمر در شهر سقز در استان کردستان موجی از تعجب را در میان شیعیان ایجاد کرده است.

سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ براساس قانون اساسی مذهب رسمی کشور شیعه است و دولت موظف است نسبت به پاسداری از مذهب رسمی کشور اقدامات و تدابیرلازم را داشته باشد ولی، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر نام گذاری یک خیابان در استان کردستان به نام یکی از خلفای اهل سنت و با قید کلمه "حضرت" ازسوی شهرداری، موجی از تعجب را در میان شیعیان برانگیخته است.

 براساس مذهب شیعه و قانون اساسی، دولت مکلف است نسبت به پاسداری از مذهب اقدام کند و در این راستا نباید به گونه ای عمل شود که مذهب رسمی کشور زیر سوال رود.

دراینکه اهل سنت در کشور نیز حضور دارند و باید حقوق آنان رعایت شود شکی وجود ندارد ولی، استفاده از قید کلمه " حضرت" درنام گذاری خیابانی دراستان کردستان و شهر سقز از سوی مسئولان شهرداری به نوعی رد عقاید شیعه 12 امامی است که در نگاهی خوش بینانه به این اقدام باید آن را در جهت ایجاد تشکیک در اعتقاد شیعیان به اصل موضوع 12 امامی بودن مذهب شیعه دانست و با نگاه بدبینانه آن را در راستای مقابله نرم دشمن در رد اعتقادات و اصول بنیادین تفکر شیعیان مورد توجه قرار داد.

نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره حقوق اقلیت های دینی و اهل سنت را پاس داشته و هیچ گونه محدودیت و ممانعتی برای عبادت آنان را لحاظ نکرده است و در این مسیر، حتی کمک هایی برای تسهیل در عبادت افراد با گرایش های دینی مختلف را مورد تایید و در دستور کار خود قرار داده است به گونه ای که مساجد و تکایایی نیز به نام خلفای اهل سنت آزادانه در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند.


ازسوی دیگر، به نظر می رسد برخی رفتارهای نادرست و گاه احساسی در این زمینه سبب شده است، عده ای با کوته نظری و نگاهی غیر منطقی دست به اقداماتی بزنند که قابل پذیرش نباشد.

یقینا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که همواره با پیروان دیگر ادیان الهی با احترام و تسامح برخورد می کند، پیگیری امور برادران مسلمان اهل سنت نیز با احترام برخورد کرده و اعتقادات آنان را محترم می شمارد ولی، دولت بر اساس قانون اساسی باید به گونه ای عمل کند که پاسداری واقعی از مذهب رسمی کشور داشته باشد و اصول اولیه شیعه را در برنامه های خود رعایت نماید.

انتشار یافته: ۵۹
غیر قابل انتشار: ۳۱
سیدمحمودشفائیان مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
15
7
سلام اینجاهمان جایی است که مانبایدازرهبری چلوترحرکت کنیم.
دوستان آیافکرکرده ایدچراتکفیری هاکمربندانفجاری می بندندوانسان ها وشیعیان رامیکشند؟چون آناباورکرده اندکه بااین کارشان به بهشت میروند.امابهتراست آنهابه قرآن رجوع ودرباره قتل نفس مطالعه کنند. مانیزبایدبه آیه ولاتفرقو درقرآن کریم توجه کنیم.
تاکیدرهبری دراکثرمواردرجوع به قانون است.پس طبق قانون مسولین استانی وامنیتی بایدوظیفه قانونی شان راانجام دهندواین خبرجای انتشارکشوری ندارد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
13
6
سید جان
این موضوع چ ربطی به وحدت داره؟
اینکه نباید به بزرگاشون توهین کرد، درست ولي نبايد ترويج اين افراد هم ـ كه دشمني شون با اهل بيت (ع) بر كسي پوشيده نيست ـ بشه
همونطور كه ما - عليرغم اينكه خلفاشونو قبول نداريم - بخاطر تبعيت از رهبر و مراجعمون داريم به اعتقاد اونا احترام ميذاريم، اونا هم بايد در مقابل همين كار رو بكنن و دست از تعصب كورشون بردارن
اين همه اسم اسلامي، چه لزومي داشته فتنه گري كنن و اسم افرادي رو بذارن كه دهن كجي به شيعه و نظام اسلامي باشه
يك نفر باغيرت اگه باشه، بايد به شهردار متعصب خليفه پرست و شوراي شهرشون گوشمالي بده كه با احساسات ميليونها نفر بازي نكنن
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
اگر به بزر گان اهل سنت احترام میذارید پس این زیارت عاشورا چی میگه؟!!
ازتون خواهش دارم خودتون رو گول نزنید و با خودتون حداقل صادق باشید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
19
4
چرا حرف مفت می زنی ، رهبری مهمتر هست یا اون جنایت سفیه عمر در حق مادرت ، مگه سید نیستی ؟
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
6
12
آقا چه ایرادی داره مثلا؟؟؟
الان با این نوشته ظلم رخ داد در جامعه!؟
مشکل مملکت ما اهل سنت نیست،،مشکل همان چیزیست که کسی جرأت گفتنش را ندارد....
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
5
1
آسیدمحمودشفائیان مقدم ازمطالبی که نوشتید استفاده کردیم ممنون
مطالبی هم که درباره آن روستا نوشتید جالب و مفید بود
باتشکر و احنرام
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
5
11
این خیابان خیلی وقته به اسم حضرت عمر ( رض) نامیده شده و به نظر من شیعه کار بسیار خوبی کرده اند.شما هم بعنوان شیعه حداقل بزار دو ماه از هفته وحدت بگذره بعد از این کارای وحدت افرین بکن.
پاسخ ها
کامبیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
کذاب من تورو میشناسم تو کجا شیعه ای وهابی رضل
بچه مسلمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
هالو هیچ شیعه ای نمیگه من شیعه هستم .بهنام خالی بند.زرشک
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ولی به ولای علی من شیعه هستم ... فراموش نکنیم که عمر داماد علی بن ابیطالب است
عمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
10
2
حضرت علی 17 فرزند به روایتی 23 فرزند داشته اسم یکیشونم عمر بوده
هر عمری که عمر نمیشه....
سنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
6
13
باسلام. اگر برادران اهل تشیع حتی چشم دین نام خیابانی به اسم یکی از مقدسات ما اونم تو یه شهر100درصد سنی رو نداشته باشن فک کنم برادری معنایی داشته باشد.
این خیابان حدود 15 سال به این اسمه.
در شهرهای سنی نشین خیابانهای به اسم غدیر و فدک و امامان 12گانه اهل تشیع هست ما باید بگیم دارن عقاید مارو تشکشک میکنن.
اگه عقیده ای با یه نامگذاری خیابان دچار تزلزل میشه چطور میشه گفت عقیده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
احسنت ...
سیدمحمودشفائیان مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
2
1
حسین آقاپسرعموسلام منهم سیدآنهم سیدحسینی هستم،چهاردورمعنی قرآن یک دورنهج البلاغه کامل یک دورصحیفه سجادیه امام سجاد(ع)رامطالعه کردم ویک دورکامل نوارشناخت آیت ا...استادشهیدمطهری رادرسال1363گوش کرده ام وبا این حال درهیج کجاتوهینی نسبت به اهل سنت ندیده ام،باعلمای اهل سنت در ایران وحتی خارج ازکشور(ترکیه)صحبت علمی داشته ام وبسیارآدمهای خوبی از نظرعلمی آنهارادیده ام که سعی دارندحقیقت رابشناسندمثلادرترکیه ماکه شیعه بودیم راابتدااجازه ندادنددرمسجدسنی مذهبان نمازبخوانیم اماوقتی من بصورت دست وپاشکسته به زبان انگلیسی،عربی،فارسی واشاره علمی صحبت کردم باکنارگذاشتن تعصب اجازه نمازخواندن به گروه مسافرتی مارادادندومن پشت سرامام چماعت سنی هابارعایت اصول فقهی شیعه نمازخوانده سپس به گرمی خداحافظی کردم.ازاین هابگذریم اولاامام علی(ع)به جناب ابوبکر،عمروعثمان درامرحکومتی کمک کردندوبقول جناب عمرکه مکرربیان میداشت اگرعلی نمی بودعمرهلاک میشدثانیاسنی مذهبان امام علی(ع)رابعنوان خلیفه خودقبول دارندثانیامن که باریخ اسلام رامطالعه کرده ازمحضراستادانی که30سال تاریخ اسلام رامطالعه وتدریس کرده اندتوهین رابه هیچ کسی نمی پذیرندو وحدت راتوصیه میکنندثالثامطمئنامن باوجود28سال سابقه معلمی هیچگاه خودرامسلمان تروشیعه ترازرهبری ومراجع تقلیدودینی نمی دانم،وقتی آیت ا...خامنه ای توهین به بزرگان اهل سنت (خلفاءوخانم عایشه همسرپیامبر)
راحرام میدانندوهیچیک ازمراجع دینی ماآن فتوای رهبری رانفی نکرده ما نیز نبایدازآنهاجلوترحرکت کنیم.من این مباحث رادوست دارم شما می توانیدازطریق جستجوگرگوگل وکاریابی آسیاباهم مناظره داشته باشیم.
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
سلام کی گفته عدم نامگداری به نام عمر توهین به مقدسات سنی هاست چرا مغالطه میکنید
داریوش
|
Germany
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
11
6
این اقدام تنها توهین به شیعه نیست بلکه توهین به ایرانی است. عمر قصاب ایرانیان بود و سربازانش قاتل زنان و مردان ایرانی بودند. عمر مایه ننگ تاریخ و بشریت است. کسی که در ایران به عمر اقتدا کند یک ضد ایرانی و وطن فروش است و باید او را از این کشور بیرون انداخت.
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
امام حسین فرموده اند اگر دین ندارید آزاده باشید ... ای داریوش عزیز وطن پرست بدان که کوروش بزرگ نیز همه انسانها را در انتخاب دین ازاد گذاشت . چرا سطح ظرفیت ها پایین است
سید رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
4
12
بنده هم شیعه هستم هم سید هم در استان کردستان زندگی می کنم.باور کنید اینجا کسی به این چیزا فکر نمیکنه شیعه وسنی با هم دوستیم و رفت آمد خانوادگی داریم.آخه احمق چه ایرادی داره در شهری که 100%سنی هستن یکی از خیابانهابه اس حضرت عمر باشه؟ داریوش احمق اسلام آمد به ایران نه حضرت عمر.
hasan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
10
4
این یه گامی است در جهت نشان دادن مظلومیت حضرت زهرا من اصلا موافق نیستم. برو شبکه های ماهواره ای رو نگاه کن که چندتا هستند؟ و همشون بر ضد شیعه کار میکنن. اللهم العن قتلت فاطمه الزهرا بنت رسول الله. "ما منتظر منتقم فاطمه هستیم"
رهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
2
3
من با نظر سید موافقم افراط و تفریط عامل سقوط انساست،دوستان عزیز مصلحت کشور ایجاب میکنه وحدت رو حفظ کنیم بنده به عنوان یک پژوهشگر میگم مگرما از امام صادق بالاتریم این بزرگوار هیچوقت به خلفاتوهین نکردند و جایز ندونستند حرف زیاده ولی فکرکنید و بدانید که نبایداز ولایت فقیه جلوتر افتاد که ممکنه آدم بشه خوارج نهروان یا سامری یا شائول(پولس)
پاسخ ها
حسن کمیته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
شما ها همتون سنی هستید برید بابا میخواید تنها کشور شیعه جهان و ضایع کنید.والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اقا حسن بحث شیعه و سنی نیستش که ... مثلا منی که شیعه هستم با تویی که شیعه هستیم چه تاجی به سر اسلام زدیم خواهشا با کلمات بازی نکن
ایرانی
|
United States of America
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
7
5
خیابون سئول ، آفریقا، خالد اسلامبولی و.... وجود دادرد. چه اشکالی داره خیابان حضرت عمر هم باشه. خدمات حضرت عمر برا اسلام نباید فراموش بشه. پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد. تاکید ماقم معظم رهبری بر وحدت مسلمانان است.
سربار مهدی فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
12
1
آقای اسما ایرانی
اشکال داره اسم عمر گذاشته بشه زیرا
1-عمر به رسول خدا که عصمت الله هست گفت این مرد نمیفهمد (ان الرجل لیحجر)
2.............................
3-عمر کافر است و لحظه ای به خدا ایمان نیاورده به کلام معصومین
4-عمر در جنگ احد فریاد کشید که محمد کشته شد و سپاه را به هم ریخت
5-عمر قاتل حضرت زهرا بوده
6-عمر غصب حق امیرالمومنین کرده
7-عمر به بی بی حضرت زهرا تو کوچه بنی هاشم سیلی زده
8-عمر غاصب فدک از بی بی حضرت زهرا هست در صورتی که حق بی بی بوده

این هشت مورد ذره ای از ذره ای از ذره ای از خیانت های عمر هست که اگر قرار به شمارش باشد شماره ها از پای می افتند
شرمنده ام از این همه حماقت
پاسخ ها
شر اعظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بمیر بابا
فرزند کعبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
4
3
صمیم گرفتیم در مقابله با این عمل بدون تدبیر شهرداری سقز به صورت تمام قد بایستیم و اقدامی کاربردی جهت تغییر نام این خیابان و جلوگیری از اقدام مشابه به عمل آوریم. فلذا از تمام بازدیدکنندگان محترم تقاضا می شود در این راستا اگر ایده ای کاربردی با نگاه وحدت اسلامی مد نظرشان است ما را در جریان قرار دهند تا از آن جهت دفاع از مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها استفاده نمائیم.
در همین راستا از تمام مدیران محترم وبلاگ ها و وب سایت ها تقاضا می شود در انتشار این خبر در پایگاه های مطبوع و سایت های اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نورزند تا انشاء الله هرچه زودتر بتوانیم نظرات و ایده های مختلف محبین اهل بیت علیهم السلام را جمع آوری نموده و طبق آن اقدام نمائیم انشاء الله

فرزند کعبه
http://www.110fk.ir/the-news/79-news-news/260-saghez.html
سیدمحمودشفائیان مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
3
پیشنهاددهنده هفته وحدت درنظام جمهوری اسلامی ایران آیت الله منتظری بودوامام خمینی آنراپذیرفت ودرجهان اعلام کردوادامه دهنده آن آیت الله خامنه ای وتائیدکننده آن مراجع دین وعلماءبزرگ ونیز موردتائیداستادان برجسته دانشگاهی وحوزوی ایران وجهان بوده وهست.پیامبر(ص)و12امام(ع)وحضرت فاطمه(س) به ابوبکر-عمرو عثمان توهین نکردندفقط حق شان رابیان کردند.
-بهتراست شیعه علی(ع)باشیم نه مولای علی(ع)باشیم.
-بهتراست مقلدمراجع دین باشیم نه مقدرمراجع تقلید باشیم. -بهتراست پیرورهبرباشیم نه راهبررهبرباشیم.
-بهتراست ازتفرقه وتوهین ودرگیری باگوینده شهادتین بپرهیزیم.
الان آمریکاواسرائیل وغرب دارندعربده می کشندوتهدیدبه شدت محاصره
اقتصادی وحمله نظامی می کنندمیدانیداگرپای سربازان آمریکایی به ایران برسدجان ومال وناموس ایرانی درامان نیست بایددرمقابل آنها
خودرامجهزکنیم نه اینکه برادران هموطن خودراتخریب وبه همه باورهای شان توهین کنیم.
بچاپ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
2
0
غیــــــــــر قابل انتشارهارو بچسب!!!!!
بچاپ ببینیم چی گفتن جوابشونو بدیم ، ما بچه فلان جاییم کم نمیارییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
ولی بدونید با حضرت گفتن کسی پیامبر نمیشه باید از اعمال ورفتارش دید.اونم عمر که ... بوده سر دختر پیامبر اون بلاها رو آورده
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
3
1
اقا کامبیز و بچه مسلمان.....کلام شما بیشتر به یک کافر تفرقه افکن شباهت دارد، تا یک مسلمان.....لعنت خدا بر تفرقه افکنان بین مسلمانان ....شیعه هستم و افتخار میکنم که پیرو مولا علی (ع) هستم و لعنت خدا بر تفرقه افکنان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
رو کاغذ همه شیعه هستیم ولی موقع عمل همه بی دین میشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
0
10
من خودم کرد هستم و از اهالی بیجار کردستان و شیعه هم هستم ... ولی به ولای علی این سنی ها از ماها که اسم شیعه علی رو به یدک میکشیم خیلی انسان تر هستند
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
6
خدا هدایتتون کنه.به جای گیر دادن به اسم گذاری خیابونها برید حواستون رو جمع کنید نمازتون قضا نشه,همسایه تون گرسنه نمونه، رفتارتون با پدر و مادرتون درست باشه نون حلال دربیارید و شکر خدا رو بجا بیارید که نعمت زندگی رو بهتون داده.
سقزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
0
4
خداوند ان شاالله همتون رو هدایت کنه
esmailnejad
|
Germany
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
0
3
با سلام عزيزم عمربن الخطاب داماد پيامبر اكرم (ص) هست نه امام علي (ع)
راستي در ايران شيعه و سني باه برادرند
ما شيعه ها سني ها رودوست و عزيزو همه نزديك به خود ميدونيم
و به اعتقادات شما احترام ميذاريم
مرسي
سقز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
6
جمع کنید بابا شماهایید که تفرقه می افکنید .بخدا قسم شیعه وسنی در کردستان مثل برادرند.به خدا شماهیید که داعش رودرست کردید شیعه وسنی برادرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
3
0
esmailnejad تو یکی حرف الکی نزن آشغال
زاهدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
2
دست بانیان این کار را بوسیده وبر دیده مینهم به جهت ازاد اندیشی واحترام به حقوق اقوام وعقاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
0
0
وحدت به معنای وادادگی و کوتاه آمدن از اعتقادات نیست. وحدت یعنی بیان مشترکات و پرهیز از مباحث اختلافی.
آیا ابوبکر و عمر جزء مشترکات شیعه و سنی است؟!!! که بیاییم خیابان به نام آنان بزنیم و نام آن را وحدت بگذاریم!!!
پس ما نه با وحدت مخالفیم و نه به مقدسات اهل تسنن توهین می کنیم و لیکن نامگذاری خیابانها به نام افرادی که مورد قبول شیعیان نیست آن هم در کشوری که حکومت شیعی حاکم است جای بسیار شگفت است.
کمی تدبر.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
2
0
عمر همان کسی است که ایرانیان رو به خاک و خون کشید ؟
حالا اسمش رو روی یک خیابان گذاشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
0
4
به قول سعدی: عمر کرد اسلام را آشکار بیاراست گیتی چو باغ بهار. من سی سالمه و اهل سقز هستم. از وقتی که یادم میاد مسجد حضرت عمر (رض) در محله شهدای سقز ساخته شده و حدود 15 سال پیش خیابان نزدیک به این مسجد نیز به نام این خلیفه اسم گزاری شده. درضمن مسجد حضرت عثمان (رض) و مسجد حضرت ابوبکر صدیق (رض) و اخیرا مسجد حضرت عایشه نیز ساخته شده. یه مسجد هم داریم به اسم مسجد خلفای راشدین. در شهر ما مسجد حضرت علی (رض) و مسجد حضرت فاطمه نیز خیلی وقته که ساخته شده و تمامی این مساجد موقع نماز اهالی سنت که صد درصد این شهرستان رو تشکیل میدن بدون توجه به اسم مسجد، فریضه نماز رو ادا میکنند
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
0
دوستان تمنا میکنم وحدت رو از یاد نیرید و یاد داشته باشید حداقل همه انها برای اسلام و پایه گزاری دین تلاش کردن و واقعا حداقل شما هایی که مسلمان هستید و قبله مون مشترکه توهین یا هرگونه تفرقه امدازی در جمهوری اسلامی جایز نیست و دین از این کارا بردارید التماس دارم از همتون


لطفا نظرات خود را هم بدید
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
1
دوستان تمنا میکنم وحدت رو از یاد نیرید و یاد داشته باشید حداقل همه انها برای اسلام و پایه گزاری دین تلاش کردن و واقعا حداقل شما هایی که مسلمان هستید و قبله مون مشترکه توهین یا هرگونه تفرقه امدازی در جمهوری اسلامی جایز نیست و دین از این کارا بردارید التماس دارم از همتون


لطفا نظرات خود را هم بدید
گنبد کاووس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
1
همه ما مسلمانیم وقبله گاهمون کعبه وشیعه وسنی برادریم پس تفرقه چرا اتحادمون نگه داریم عیسی بدین خود موسی بدین خودهمه تابع امر رهبریم
سقزی
|
United States of America
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
0
3
در ضمن بالاتر از این خیابون یه خیابون دیگه داریم به اسم حضرت ابوبکر(رض).
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
ادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
بحث شما درست نیست اگر به اصل نگاه کنی کل عربها بدن چون ریشه اریای رو خشکوندن ولی از لحاظ دین تو چکار به دیگران داری انقد سنگ اینو اونو به سینت میزنی تا حالا دو رکعت نماز به کمرت زدی بیخیال کنار هم یکتاپرست باشین کم تفرقه پراکنی کنین چه اهل سنت چه اهل شیعه
تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
3
0
لعنت خدا بر عمر که بانوی دو عالم زهرای مرضیه را او پهلو
شکست و حسنین را بی مادر کرد لعنت بر او مردک بیشور نفهم
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
لعنت بر تو که حیفم میاد نام انسان بهت بزارم.چون اگر انسان بودی و میرفتی تحقیق میکردی میفهمیدی تمام این داستان ها دروغ و حضرت زهرا شهید نشده بلکه بر اثر بیماری وفات پیدا کرده.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
1
لعنت بر هر چی شیعه ی خرافی
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
1
نام گذاری خیابانه و بزرگ راههای تهران با کافر هایی چون پاتریس لو مومبا و گاندی و مائو حلال است اما نامگذاری با خلفا و یاران پیامبر ممنوع است...جان کلام را بگید و خودتان را خلاص کنید از این نفاق ۵۰۰ساله صفوی...شما دشمن اسلامید چون پادشاهی ایران را اسلام و یاران پیامبر نابود کردند
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
1
نام گذاری خیابانه و بزرگ راههای تهران با کافر هایی چون پاتریس لو مومبا و گاندی و مائو حلال است اما نامگذاری با خلفا و یاران پیامبر ممنوع است...جان کلام را بگید و خودتان را خلاص کنید از این نفاق ۵۰۰ساله صفوی...شما دشمن اسلامید چون پادشاهی ایران را اسلام و یاران پیامبر نابود کردند
عظیمعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
انان که علی خدای خودپندارند. کفرش به کنارعجب خدایی دارند
علی
|
United States of America
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
اخه کدوم شهادت؟خودتون به زور و به دروغ حضرت زهرا شهید معرفی میکنید.در صورتی که همه میدونن حضرت زهرا بر اثر بیماری وفات پیدا کرد.خیلی جالبه خودتون دروغ میسازید و بر اساس همون دروغ به حضرت عمر(رض) از یاران نزدیک پیامبر و خلیفه دوم اسلام و منتشر کننده اسلام در جهان و داماد امام علی و همسر ام الکلثوم دختر حضرت زهرا توهین میکنید.شما دروغ میگید که شیعه علی هستید.شماها مجوسانی هستید که فقط به خاطر اینکه در زمان حضرت عمر ایران فتح شد و اسلام به این کشور آمده با حضرت عمر دشمنی میکنید.مگرنه کدوم مسلمونی که ذره ای از تاریخ صحیح اسلامی و قرآن اطلاع داشته باشه با حضرت ابوبکر و عمر که عشره مبشره بودند و در قرآن ازشون به نیکی یاد شده مخالفه؟!(جز اینکه که کینه های مجوسی خودتون رو پشت دفاع از اهل بیت بر علیه اصل اسلام به کار بستید)
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
اینکه این خیابان به نام عمر است ربطی به حضرت فاطمه نداره چند سال پیش تو تقویم نوشته بودن وفات حضرت فاطمه ولی الان نکشتن شهادت اخه تا کی میخواهید ما را گول بزنید ما عقل مون و دادیم دست چند تا گوسفند چران
کسایی که بلد نیستن از 1000 تا 1100 بشمارن
برایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
ای که بر عمر حرامزاده لعنت
برایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
اهای سنی خودت تاریخ طبری رو بخون هنگام شهادت پیغمبر پیغمبر فرمود برا من یه کاغذ وبه قلم بیاورید براتون وصییتی دارم که شما گمراه نشید ولی عمر تو اون لحظه گفت از شدت بیماریه که داره هذیون میگه واین تمسخر عمر به پیغمبر بیشترین گناه
برایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
اهای سنی خودت تاریخ طبری رو بخون هنگام شهادت پیغمبر پیغمبر فرمود برا من یه کاغذ وبه قلم بیاورید براتون وصییتی دارم که شما گمراه نشید ولی عمر تو اون لحظه گفت از شدت بیماریه که داره هذیون میگه واین تمسخر عمر به پیغمبر بیشترین گناه
برایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
اهای سنی خودت تاریخ طبری رو بخون هنگام شهادت پیغمبر پیغمبر فرمود برا من یه کاغذ وبه قلم بیاورید براتون وصییتی دارم که شما گمراه نشید ولی عمر تو اون لحظه گفت از شدت بیماریه که داره هذیون میگه واین تمسخر عمر به پیغمبر بیشترین گناه
برایتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
شمارفکر کن آخر عمری موقع مرگ دشمنت هم نمرات تورم مهره کنه ولی عمر این کار رو کرد به قول شما سنی عمر صحابه پیامبر بوده
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار