کد خبر: ۲۷۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۴۵

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی آتش‌بس را آشکارا نقض کرد

حزب‌الله اعلام کرد: رژیم صهیونیستی امروز به‌طور آشکار آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش   شهدای ایران، مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان دشمن گروهی از شهروندان را در محله الدیر در نبطیه به گلوله بستند که این حمله منجر به شهادت دو شهروند شد که یکی از ‌آنها کارمند شهرداری بود، چند شهروند دیگر هم زخمی شدند.

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی آتش‌بس را آشکارا نقض کرد

حزب‌الله تصریح کرد: این تجاوز رژیم صهیونیستی به النبطیه الفوقا نقض آشکار توافق آتش‌بس است، این در حالی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار