کد خبر: ۲۷۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۹

هیات مذاکره‌کننده ایران راهی تهران شد

محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با "هیثم بن طارق" سلطان عمان و "بدر بوسعیدی" وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

به گزارش   شهدای ایران    به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.


هیات مذاکره‌کننده ایران راهی تهران شد

در پی سفر هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی رئیس مجلس و رئیس هیات مذاکره‌کننده با آمریکا به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌گو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن به زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار