کد خبر: ۲۷۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۵

انتظار طولانی برای دریافت هزینه‌های درمانی جانبازان

جانباز ۴۵ درصد گفت: برج ۱۱ مدارک درمانی‌ام را تحویل نمایندگی بیمه دی دادم، اما تاکنون پولی برایم واریز نشده است.

شهدای ایران: بنیاد شهید و امور ایثارگران حدود یک ماه است که برای چندمین سال متوالی با شرکت بیمه دی جهت حمایت درمانی حدود یک میلیون ایثارگر، قرار داد بست. 


انتظار طولانی برای دریافت هزینه‌های درمانی جانبازان

 

این بیمه بعد از جنگ تحمیلی سوم خدمات روانشناسی و روانپزشکی را نیز به دایره خدمات خود افزوده و تسهیلاتی، چون ایاب ذهاب خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را نیز به مراکز درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهد. 

اما گویا در پرداخت هزینه‌های درمانی انجام شده نتوانسته به روزرسانی خود را حفظ کند.

یکی از جانبازان ۴۵ درصد شیمیایی می‌گوید: من برج ۱۱ در بیمارستان بستری بودم و هزینه‌هایی را پرداخت کردم. مدارکم را نیز تحویل نمایندگی بیمه دی دادم و ثبت شد، اما تا کنون هیچ واریزی برای من انجام نشده است. 

وی ادامه می‌دهد: جانبازان دیگری را نیز می‌شناسم که با چنین مشکلی مواجه هستند. ابتدای سال و اواخر سال قبل که از متصدیان بیمه دی پیگیری کردم، گفتند به خاطر جنگ فعلا مشکلاتی وجود دارد برای پرداخت. 

این جانباز ۴۵ درصد افزود: اکنون که جنگ متوقف شده همچنان خبری از پرداخت‌ها نیست که نیست. در حالی که در این شرایط مالی برای ما هم سخت است که بخواهیم هزینه‌هایمان را با مبلغی که دریافت می‌کنیم مدیریت کنیم. 

منبع: تسنیم

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار