مولوی عبدالحمید در دامِ دوگانهسازی!/با سیاست مذهبی نمی توان ایران را اداره کرد!
شهدای ایران :سرویس سیاسی/در جمعهای که گذشت، جناب عبدالحمید در ضمن ادعاهایی نظیر این که «باید مصادرۀ اموال خائنان به وطن متوقف شود»؛ گفته است که: «با سیاست مذهبی نمیتوان ایران را اداره کرد»
اولاً؛ در جامعهای که دین بخش مهمی از هویت فرهنگی و اجتماعی آن است، حذف یا نفی مؤلفههای دینی از عرصه سیاست ممکن نیست!
دوماً؛ در روزگاری که گزارۀ مذهب توانسته در همگرایی با دیگر گزارهها در برابر متجاوزان آمریکایی-صهیونی شگفتیهای بسیاری بیافریند و سربلندی ایرانیان را رقم زند، این تقلیلگرایی که خواست دیرین دشمنان بوده است، عجیب نیست؟!
سوماً؛ در کمترین حالت، از این جملات، دوقطبی کاذب و دروغین میان نهاد دین و نهاد ادارۀ کشور فهمیده می شود، که آن هم در زمانۀ کنونی فقط میتواند قاتل اتحاد ایرانیان باشد ولاغیر!
به راستی کسی که هویت و حتی تریبونش را نیز از نهاد دین و مذهب دارد و در همین بستر رشد کرده است، بر چه اساسی میتواند اینگونه بیمحابا سالها حضور و تأثیرگذاری جریانات مذهبی در عرصۀ سیاست و مدیریت کشور را نفی کند؟!