کد خبر: ۲۷۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۱
جواد شمقدری عنوان کرد؛

عملا فضای رسانه‌ای را به دشمن واگذار کرده‌ایم/رسانه‌ ملی اصلی‌ترین مقصر باخت بزرگ!

اگر چه روایت‌هایی متناقض از متن «توافق‌نامه ایران و آمریکا» موجب شده تا برای قضاوت نهایی چند روزی منتظر بمانیم؛ اما متن منتشر شده امروز «ترامپ حرامزاه» نشان داد که ما عملا فضای رسانه‌ای را به «دشمن» واگذار کرده‌ایم و «رسانه‌ ملی» اصلی‌ترین مقصر در این باخت بزرگ می‌باشد!

 شهدای ایران: سرویس فرهنگی/«جواد شمقدری» نویسنده و کارگردان با اشاره به غالبه روایت دشمن از پیروزی در جنگ و تحمیل معنویات خود آن ایران نوشت: اگر چه روایت‌هایی متناقض از متن «توافق‌نامه ایران و آمریکا» موجب شده تا برای قضاوت نهایی چند روزی منتظر بمانیم؛ اما متن منتشر شده امروز «ترامپ حرامزاه» نشان داد که ما عملا فضای رسانه‌ای را به «دشمن» واگذار کرده‌ایم و «رسانه‌ ملی» اصلی‌ترین مقصر در این باخت بزرگ می‌باشد!


عملا فضای رسانه‌ای را به «دشمن» واگذار کرده‌ایم/رسانه‌ ملی اصلی‌ترین مقصر باخت بزرگ!

 همزمان با بیانیه مجمل شورای عالی امنیت ملی و رویکرد شادمانه رسانه ملی در رابطه با توافق نامه ترک مخاصمه ایران و آمریکا؛ رئیس جمهور جنایتکار و قاتل ایالات متحده با انتشار متنی در شبکه اجتماعی متعلق به خود نوشت:

«ایران که به تکه‌تکه شدن تهدید شده بود، عذرخواهی کرد و تسلیم شد و قول داد دیگر گردن‌فرازی نکند. ایران چاپلوسانه در روز تولد من، بهترین توافق تاریخ را به زیرک‌ترین و قدرتمندترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا هدیه داد. این وعده تنها به دلیل حملات بی‌وقفۀ آمریکا و اسرائیل داده شد. آنها در تلاش بودند تا خاورمیانه را تصرف و حکمرانی کنند. این اولین بار در هزاران سال است که ایران دست‌هایش را کاملاً بالا می‌برد. ایران دیگر قلدر خاورمیانه نیست، بلکه بازندۀ خاورمیانه است و برای دهه‌ها چنین خواهد بود تا تسلیم شود یا که محتمل‌تر است کاملاً فروپاشی کند.! از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم. رئیس‌جمهور دونالد ج. ترامپ»

اگر چه این پیام پیروزی با سکوت عوامل اجرایی این توافق و به تبع آن نادیده انگاری رسانه ملی مواجه شده است؛ اما «جواد شمقدری» یکی از مدیران اسبق و چهره‌های شناخته شده فرهنگی با گلایه نسبت به واگذار شدن فضای رسانه‌ای به دشمن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

اگر چه روایت‌هایی متناقض از متن «توافق‌نامه ایران و آمریکا» موجب شده تا برای قضاوت نهایی چند روزی منتظر بمانیم؛ اما متن منتشر شده امروز «ترامپ حرامزاه» نشان داد که ما عملا فضای رسانه‌ای را به «دشمن» واگذار کرده‌ایم و «رسانه‌ ملی» اصلی‌ترین مقصر در این باخت بزرگ می‌باشد!

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار