خط و نشان معاون اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور برای منتقدان!
معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور منتقدان توافق با آمریکا را به وحدتشکنی متهم کرد.
به گزارش شهدای ایران ، در حالیکه گمانه زنی هایی از امضای توافق میان ایران و آمریکا برای فردا یا پسفردا به گوش میرسد، انتقادات از روند فعلی رو به افزایش است.
در همین حال معاون اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در مطلبی که در فضای مجازی منتشر کرد، به منتقدان حمله سنگینی کرد و آنها را به وحدت شکنی متهم کرد.
سیدمهدی طباطبایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وحدتشکنانی که با مواضع تند و ظاهراً انقلابی درپی تفرقه میان صفوف متحد ملتند، آب به آسیاب دشمن میریزند. یا ناآگاهند که نیاز به روشنگری دارند یا مأمورند که برخورد قاطع قانونی میطلبد. هم خلاف سیره رهبر شهید انقلاب عمل میکنند و هم مقابل دأب رهبر عالیقدر کسی فریبشان را نمیخورد.»