آمار اورژانس کشور درباره مصدومان حمله دیشب آمریکا
۵ نفر در حملات بامداد امروز دشمن آمریکایی-صهیونی، مصدوم شدند که ۳ نفر در تهران و ۲ نفر در هرمزگان بودند.
به گزارش شهدای ایران محمداسماعیل توکلی، صبح پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، از مصدومیت ۳ نفر در حوادث مرتبط با حملات وحشیانه آمریکا در استان تهران خبر داده بود که همگی به مراکز درمانی منتقل شده بودند.
همچنین بر اساس اعلام اورژانس هرمزگان، ۲ مصدوم هم در این استان به مراکز درمانی منتقل شدند.
بر اساس جمع بندی اعلام شده از سوی سازمان اورژانس کشور، هر ۵ مصدوم حملات دیشب، با طی روند درمانی از مراکز بیمارستانی مرخص شدهاند.