کد خبر: ۲۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۸

سنتکام مدعی پایان حملات به ایران شد

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت که حملات به اهداف مختلف در سراسر ایران پایان یافته است.

سنتکام مدعی پایان حملات به ایران شدبه گزارش  شهدای ایران به نقل از فارس، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سازمان تروریستی سنتکام) بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت که حملات به اهداف مختلف در سراسر ایران پایان یافته است.

سنتکام در این بیانیه مدعی شد: «نیروهای آمریکایی در تاریخ ۱۰ ژوئن، به دستور فرمانده کل، حملات دفاعی بیشتری را علیه چندین هدف در ایران انجام دادند. این حملات به توانمندی‌های نظارتی نظامی، سیستم‌های ارتباطی و سایت‌های پدافند هوایی ایران در سراسر ایران انجام شد».

در این بیانیه ادعایی آمده است: «تفنگداران دریایی، نیروی هوایی و دریایی آمریکا، مهمات نقطه‌زن را به سمت اهداف ایرانی شلیک کردند که تهدیدی برای نیروهای آمریکایی و کشتی‌های تجاری بین‌المللی در حال عبور از آب‌های منطقه‌ای بودند».

ارتش آمریکا با انتشار تصاویری از شلیک موشک‌های «تاماهاک» از شناورهای جنگی در آب‌های جنوبی ایران، افزود: «نیروهای آمریکایی هوشیار، مرگبار و آماده هستند».

پیش از این، مقام‌های آمریکایی گفته بودند که هدف از تجاوزات اخیر به جنوب ایران، مجبور کردن تهران برای تن‌دادن به توافق با واشنگتن است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار