کد خبر: ۲۷۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۴

روایت رئیس جمهور از دیدار با رهبر شهید پس از حمله دشمن به جلسه شعام

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در آیین «امین ایران ۳؛ بزرگداشت رهبر حکیم و فرزانه»، روایتی از دیدار خود با رهبر شهید انقلاب پس از حمله دشمن به جلسه شورای‌عالی امنیت ملی در جریان جنگ تحمیلی دوازده‌روزه بیان کرد.

 شهدای ایران:سعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در آیین «امین ایران ۳؛ بزرگداشت رهبر حکیم و فرزانه» با اشاره به دیدار خود با رهبر شهید انقلاب پس از حمله دشمن به جلسه شورای‌عالی امنیت ملی، گفت: «یادم هست در جریان جنگ ۱۲ روزه، زمانی که دشمن دو نقطه را هدف قرار داد و تصور می‌کرد می‌تواند مسئولان و سران کشور را به شهادت برساند، قرار بود ساعت ۵ دیداری داشته باشیم، اما این دیدار به دلیل شرایط پیش‌آمده با تأخیر انجام شد. زمانی که رسیدیم، متوجه شدیم ایشان تا حدود ساعت ۶:۳۰ یا ۷ منتظر ما مانده بودند تا ما را ببینند و از وضعیت مطلع شوند. رهبر معظم انقلاب نگران بودند که خدای ناکرده برای ما اتفاقی رخ داده باشد.»



روایت رئیس جمهور از دیدار با رهبر شهید پس از حمله دشمن به جلسه شعام

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار