روایت رئیس جمهور از دیدار با رهبر شهید پس از حمله دشمن به جلسه شعام
مسعود پزشکیان، رئیسجمهور، در آیین «امین ایران ۳؛ بزرگداشت رهبر حکیم و فرزانه»، روایتی از دیدار خود با رهبر شهید انقلاب پس از حمله دشمن به جلسه شورایعالی امنیت ملی در جریان جنگ تحمیلی دوازدهروزه بیان کرد.
شهدای ایران:سعود پزشکیان، رئیسجمهور، در آیین «امین ایران ۳؛ بزرگداشت رهبر حکیم و فرزانه» با اشاره به دیدار خود با رهبر شهید انقلاب پس از حمله دشمن به جلسه شورایعالی امنیت ملی، گفت: «یادم هست در جریان جنگ ۱۲ روزه، زمانی که دشمن دو نقطه را هدف قرار داد و تصور میکرد میتواند مسئولان و سران کشور را به شهادت برساند، قرار بود ساعت ۵ دیداری داشته باشیم، اما این دیدار به دلیل شرایط پیشآمده با تأخیر انجام شد. زمانی که رسیدیم، متوجه شدیم ایشان تا حدود ساعت ۶:۳۰ یا ۷ منتظر ما مانده بودند تا ما را ببینند و از وضعیت مطلع شوند. رهبر معظم انقلاب نگران بودند که خدای ناکرده برای ما اتفاقی رخ داده باشد.»