وضعیت "نه جنگ و نه صلح" با قولگرفتن از دشمن به پایان نمیرسد! /"بزن و دررو" در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد
شهدای ایران:سرویس سیاسی/استاد رحیمپور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وقتی آمریکا به چند ملت تجاوز . کشتار و ترور میکند، باید از همه آن ملتها متقابلاً و هماهنگ ضربه بخورد و الا به ترور و تهدید و غارت ادامه میدهد. اگر آمریکا از ما نترسد چرخه «ترور، جنگ، مذاکره، جنگ، آتشبس» ادامه خواهد یافت تا تسلیم شویم.
تمام جهان از فرعونهای دوران در عذاباند و باید متحداً به آمریکا ضربه بزنند و نگذارند آمریکا هر کشوری را جدا جدا ازپای درآورد. باید همه با هم به گودزیلای پیر و بیمار که خونریزی شدید داخلی دارد و ضربات کشنده و بیسابقه هم از ایران دریافت کرده، حمله ببرند. جامعه ونزوئلا بعنوان عضوی مهم از جبهه ضدآمریکایی، نباید دوباره بهدست یانکیها بیافتد. کوبا، نیکاراگوئه و ... حلقات دیگر این جبهه هستند.
فرزند چگوارا بهمن گفت: «پدرم اگر بود همچون فیدل کاسترو در کنار فلسطین و حزبالله و ایران و ملتهای خاورمیانه علیه آمریکا می جنگید»؛ چنانچه هوگو چاوز چنین بود و باید همه باهم از ایران و فلسطین تا آمریکای لاتین، منسجم به آمریکا ضربه بزنیم.
سردسته دزدان دریای کارائیب، همان غارتگر نفت کشورهای عربی خلیج فارس است. ونزوئلا هم صاحب غنیترین مخازن گاز جهان و تولیدکننده بزرگ طلا، الماس، زغالسنگ، آهن، فولاد، آلومینیوم و بوکسیت جهان است.
همان پارسال عرض کردیم اگر نفت و گاز و معادن ونزوئلا دوباره به چنگ سرمایهدارانِ دزد آمریکا بیافتد، و ذخایر نفتش تقویت بشود و اگر آنجا تودهنی محکم از جبهه مقاومت نخورد؛ بعدا به سراغ ما میآید و دیدید که آمد! گفتیم که ایران و منطقه مجددا سیبل جنگافروزی خواهد شد و دیدید که شد.
درواقع اگر ملتهای آمریکای لاتین -که طرفدار ما هستند- در برابر گرگهای وال استریت تنها بمانند، خودمان را تضعیف کردهایم. یک قرارگاه مشترک عملیاتی از ایران تا کوبا و ونزوئلا باید فورا (ولو مخفیانه) فعال شود که تهدیدها و ترورها و محاصرههای دریایی را در آبهای اطراف آمریکا و یا داخل خاک آمریکا مقابله بهمثل کند.
«بزن و دررو» در محاصره دریایی و ترورها باید خاتمه یابد. فرمول «بزن و در رو»، «بکش و برو»، «بمباران کن و دررو»، «ترور کن و دررو»؛ باید یکبار و برای همیشه تمام شود. حالت نه جنگ و نه صلح، اینگونه به پایان خواهد رسید، نه با ضمانت گرفتن از ترامپ و نتانیاهو؛ اینچنین که: لطفا قول بدهید دیگر به مردم ما و خاک ایران حمله نمیکنید!