کد خبر: ۲۷۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۳:۲۷

افشاگری یاسمین انصاری درباره بیماری ترامپ

نماینده ایرانی تبار کنگره آمریکا گفت: ترامپ بیمار است و باید از سمت خود برکنار شود، این یک بحران امنیت ملی است.

                 
به گزارش    شهدای ایران  ،یاسمین انصاری، نماینده کنگره آمریکا عنوان کرد: دونالد ترامپ امروز در دفتر بیضی کاخ سفید، چند بار به خواب رفت، دوباره.


افشاگری یاسمین انصاری درباره بیماری ترامپ

 به همین دلیل من خواستار اجرای متمم ۲۵ قانون اساسی شده‌ام، و ده‌ها نفر از همکارانم هم همین کار را کرده‌اند. ترامپ بیمار است و باید از سمت خود برکنار شود، این یک بحران امنیت ملی است.

*تابناک

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار