کد خبر: ۲۷۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۵۱
در اعتراض به جنایات اسرائیل؛

ایران تبادل پیام با آمریکا را متوقف می‌کند/ تنبیه صهیونیست ها و حامیانش در دستورکار جبهه مقاومت

با توجه به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و با عنایت به اینکه لبنان جزو پیش‌شرط‌های آتش‌بس بوده است و هم اینک این آتش‌بس در همه جبهه‌ها از جمله لبنان نقض شده است، تیم مذاکره‌کننده ایرانی «گفتگوها و تبادل متون از طریق میانجی» را متوقف می‌کند.

  شهدای ایران:سرویس بین الملل/ با توجه به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و با عنایت به اینکه لبنان جزو پیش‌شرط‌های آتش‌بس بوده است و هم اینک این آتش‌بس در همه جبهه‌ها از جمله لبنان نقض شده است، تیم مذاکره‌کننده ایرانی «گفتگوها و تبادل متون از طریق میانجی» را متوقف می‌کند.

ایران تبادل پیام با آمریکا را در اعتراض به جنایات اسرائیل متوقف می‌کند

 
توقف فوری عملیات تجاوزکارانه و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و ضرورت عقب‌نشینی کامل رژیم از مناطق اشغال شده در لبنان توسط مسئولان و مذاکره‌کنندگان ایرانی مورد تاکید قرار گرفته و تا زمانی که نظر ایران و مقاومت در این زمینه تامین نشود، گفتگویی در کار نخواهد بود.
 
همچنین، جبهه مقاومت و ایران عزم خود را برای انسداد کامل تنگه هرمز، و فعال کردن سایر جبهه‌ها از جمله تنگه باب‌المندب، به منظور تنبیه صهیونیستها و حامیانش در دستورکار قرار داده‌اند.

*تسنیم

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار