کد خبر: ۲۷۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۲:۱۶

توقف برنامه «به من چه؟» با اجرای مجید واشقانی؛ ماجرا چیست؟

برنامه «به من چه؟» با اجرای مجید واشقانی از روبیکا حذف شد؛ ماجرا به اختلاف بر سر مجوز و انتشار برمی‌گردد.

توقف برنامه «به من چه؟» با اجرای مجید واشقانی؛ ماجرا چیست؟به گزارش شهدای ایران به نقل از تسنیم، برنامه اینترنتی «به من چه؟» با اجرای مجید واشقانی که از طریق سکوی روبیکا منتشر می‌شد، در روزهای اخیر از دسترس کاربران خارج شده و انتشار آن متوقف شده است؛ اتفاقی که بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و با عنوان «توقیف برنامه» وایرال شد.

این برنامه در مدت کوتاه انتشار خود به‌دلیل نوع محتوا و حضور برخی شرکت‌کنندگان، با حاشیه‌هایی همراه شده بود و همین موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره علت توقف را افزایش داد.

در واکنش به این اتفاق، مجید واشقانی در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد که از جزئیات تصمیم توقف پخش اطلاع دقیقی ندارد و گفت: «من هم در همین حدی که منتشر شده اطلاع دارم و جزئیات بیشتری در اختیار ندارم.»

بیشتر بخوانید
ساترا! آمدی جانم به قربانت؛ ولی حالا چرا؟

در مقابل، پیگیری‌ها از ساترا نشان می‌دهد موضوع بیشتر از آنکه «توقیف» باشد، به روند اصلاح مسیر انتشار و اخذ مجوز برمی‌گردد. بر اساس این توضیحات، مکاتباتی با پلتفرم منتشرکننده انجام شده تا برنامه در چارچوب ضوابط قانونی و مسیر دریافت مجوز ادامه پیدا کند.

در این میان، به نظر می‌رسد خود پلتفرم انتشار تصمیم به توقف موقت و جمع‌آوری برنامه گرفته تا روند بررسی و اخذ مجوزها طی شود و سپس در صورت تأیید، انتشار دوباره آن ادامه یابد.

با این شرایط، برخلاف برخی برداشت‌های اولیه در فضای مجازی، ماجرا بیشتر یک توقف موقت و اصلاح مسیر انتشار عنوان می‌شود تا توقف قطعی یا توقیف رسمی برنامه.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار