کد خبر: ۲۷۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۰۴

احتمال عقب نشینی ایران، بسیار کم است

یک مقام امنیتی سابق پیشین صهیونیستی با بیان اینکه ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد، گفت؛ احتمال عقب‌نشینی تهران از مواضع هسته‌ای بسیار کم است.

به گزارش شهدای ایران، دنی سیترینوویچ، رئیس پیشین بخش ایران در سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) گفت: ایران با تقریباً هیچ اعتمادی به دولت آمریکا و به ویژه به رئیس‌جمهور ترامپ، وارد این مذاکرات شد.

وی افزود: تهران معتقد است که از رویارویی اخیر با دستاوردهای قابل توجهی خارج شده و درک روشنی دارد که آخرین چیزی که واشنگتن در حال حاضر می‌خواهد، تشدید تنش بیشتر است. تلاش‌های دولت آمریکا برای مهار تنش‌ها در تنگه هرمز، حتی پس از تنش‌های اخیر، تنها این برداشت را تقویت کرده است.

سیترینوویچ می‌گوید: در این شرایط، احتمال عقب‌نشینی ایران از مواضع هسته‌ای خود بسیار کم است.

وی معتقد است: اگر خواسته‌های واشنگتن با این مواضع اساسی در تضاد باشد، ایران به احتمال زیاد بی‌توافقی را ترجیح می‌دهد تا اینکه توافقی را بپذیرد که به‌زعم او وضعیت راهبردی‌اش را بهبود نمی‌بخشد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار